Gunnar Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Månedens bil november 2006 Bil '02 BMW 530dA Eier Odd Morten Skogly Generelt Bilen er første gang registrert i Norge november 05, og blei min juli i år. Motor M57 D30, 193hk originalt, godkjent chippet til 228hk! Dekk Sommer: Falken FK451, 245/35 fremme og 275/30 bak på 19" RH Schnitzer felger Vinter: Dunlop piggfrie, 235/45 på 17" originale BMW felger Eksteriør 354 Titansilber metallic M aerodynamikkpakke (fangere, speil og bagasjeroms-lippe) M understell Shadowline Hvite blinklys Xenon Interiør Sportsstoler i skinn Aluminiumsdetaljer M multifunksjonsratt Individual svart taktrekk Klima automatic El. justerbart ratt, speil og stoler med memory Regnsensor Elektrisk rullegardin i bakrute Automatisk avblendbare speil Navigasjon Pro Telefon M innstiglister CD veksler Elektrisk glasstakluke Skipose Annet VHF sporingssytem PDC (Park Distance Control) DSC III (Dynamisk stab. kontroll) Webasto m/fjernkontroll Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Skikkelig fin bil, slik har eg også lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Den var pen. Synes E39 har ett meget pent og tidløst design. Pent at den er så gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Sånn e-39 vil jeg ha og....Grisefeit kjerre!!Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Fin bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Har bare 3 ting å si. 1.Gratulere med månedens bil, fult fortjent 2.Lækkert 3.Vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 275/30-19 felger/dekk... er vel ikke godkjent... eller ?... ... ellers absolut en fin bil. Jeg er imidlertid litt lei av akkurat Titansilber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Nydlig bil... akkurat sånn vil jeg ha! synd de koster penger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 275/30-19 felger/dekk... er vel ikke godkjent... eller ?... ... ellers absolut en fin bil. Jeg er imidlertid litt lei av akkurat Titansilber... Men så kler den fargen E39 bedre en E46 da Pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Perfekt bil Blir så utrolig pent når en kombinerer sølv metallic og pene store felger Grattis med månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Flott bil! jeg vurderer E 39 selv, flotte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Meget pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Veldig fin og stilren e39! Samme type som fadern har, bare det er en blå ///M520 med full M-pakke. Utrolig pene og ikke minst gode biler dette! Gratulerer så mye med Måndensbil! Vell fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Nydelig E39 med perfekt utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 275/30-19 felger/dekk... er vel ikke godkjent... eller ?... ... ellers absolut en fin bil. Jeg er imidlertid litt lei av akkurat Titansilber... kjedelig farge uansett bil. Eneste bilen den fargen paser virkelig godt på er SLR McLaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå