Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe... klart at det er årsaken, men du verden så kjedelig Titansilber er... :lol:

Kjedelig?? Nei, Titansilber er en nydelig farge. Man trenger bare litt sorte detaljer her og der som kan bryte opp litt :wink:

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Utrolig pen bil! Eieren burde faktisk få kongens fortjenestemedalje i gull for å ha nok selvkontroll til å ikke sette på verken stygge krom-felger, cupvinger, takspoiler, klistremerker eller hønsenetting. Faktisk en av de få bilene her på forumet som ikke har en eneste detalj jeg ikke liker.

Men jeg anbefaler å ikke ta bilder av bilen med blitz når det er mørkt. Bruk heller stativ og lang lukketid.

Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger!

Får vel svare på litt spm...

275/30-19 felger/dekk... er vel ikke godkjent... eller ?... :?... ellers absolut en fin bil. Jeg er imidlertid litt lei av akkurat Titansilber... :roll:

Nei, dekka er ikkje godkjent i vognkortet

Akkurat som E39 skal se ut:D eneste jeg ville byttet er eksos + å bytte til M5 netting i fangeren.. ellers en perfekt bil:D

Har planar om å bytte ut eksosen, men det med M5 netting har eg ikkje tenkt på :-k

Hvilket senkesett og dempere er det p denne bilen? hvor mange mm senking?

Er originalt M-tech understell, og viss ikkje eg tek feil så senkar vel det ca. 15mm (correct me, if I am wrong)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...