Sandersen Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Men hvor ble det av Månedens bil Desember forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Kjempepen bil du har! Hvordan er den å kjøre med breiere dekk bak? Subber det noe? Vurderer det selv på min, men vil ha noe jeg kan kombinere med mye senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Takker! Har ikkje hatt problem med dekkdimmensjonen hverken framme eller bak, bortsett fra litt sporing på dårlig vegar. Har heller aldri opplevd at dekka subbar, sjølv ikkje med full bil og fullt bagasjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Takker! Har ikkje hatt problem med dekkdimmensjonen hverken framme eller bak, bortsett fra litt sporing på dårlig vegar. Har heller aldri opplevd at dekka subbar, sjølv ikkje med full bil og fullt bagasjerom. Godt og høre, da jeg vurderer nesten samme bredde på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Men hvor ble det av Månedens bil Desember forresten ? Dette har jeg også faktisk lurt på, men har ikke orka å poste en egen tråd om detta.. Den er vel forhåpentligvis like rundt hjørnet vi er jo gått på vei inn i januar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 skikkelig fin bil og allt det der.. drit fin,, men har ikkje denne bilen vært månedens bil litt lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 *smekke gunnar* jasså ? tokk Jula såpass på at du ikke får lagt ut noe ny måndens bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hva er pris på 19" RH Schnitzer felger med og uten dekk?? (8.5" x 19" bred) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 -Månedens bil i tre måneder, ikke dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå