berntsen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Nåken som har liggande orginalfjører til e30 som di vil gi bort eller selge billigt?
berntsen Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 ingen som har liggende et sett fjører etter senking?
ehrnst Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 6'er? Tror jeg har om ikke fatter har kasta dem etter jeg flytta. skal sjekke tilstand om de finnes
Arnefles Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Har et sett til 325i-86 m-tech,men de er kappet foran-de bak er som nye.Ligger ute under BMW-deler til salgs m.bilde...
berntsen Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 eg har helt nytt 60\60 sett men har bare tyske tuv papirer pluss at 60 senking er vanskleigt å få godkjendt. tingen er at det står som et pungt på eu kontrollen at eg må få det i vogn kort så eg tenkte eg skulle smelle på orginale fjærer når eg godkjenner den og slippe masse styr me 4-hjuls kontroll og slike ting. fattig student:P
Yngvejos Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Jeg har 2 originale forfjærer og ei bakfjær til 325i e30. Kom gjennom tunellen og ta med gule lyspærer til meg, så skal du får dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå