Gå til innhold

overrepresentert

eriklepe
 Share

Anbefalte innlegg

Tragisk... og dessverre er BMW ofte overrepresentert i alvorlige trafikkulykker... både i Norge og i Danmark. Jeg tror på at vi gjør en forskjell med fora som bimmers og bmwccn. Ikke at vi kan forhindre at folk her inne kjører idiot, men kanskje... kanskje enkelte kan få med seg et og annet fra folk som har mer modne holdninger og synspunkter. Man blir relativt hurtig satt på plass her inne hvis man blåser seg opp med dustehistorier fra trafikken... så er man kanskje ikke så tøff allikevel når man setter seg ut i BMW´en igjen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi 1 person omkom.

ta deg en kopp te.

Og fordi historien bør tjene som skrekk og advarsel nå i forkant av vintersesongen. Det er fort gjort å kjøre galt og hverken E36 eller E46 er spesielt sikre biler når det smeller... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi 1 person omkom.

ta deg en kopp te.

Og fordi historien bør tjene som skrekk og advarsel nå i forkant av vintersesongen. Det er fort gjort å kjøre galt og hverken E36 eller E46 er spesielt sikre biler når det smeller... :roll:

Livet er farlig

pytt pytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke det kommer en ny tråd hver gang en eller annen avensis fronter med en trailer

Nei... kanskje fordi dette primært er et BMW forum... :wink: ... Jeg tror allikevel at jeg forstår hva du antyder... det kan lett bli for mange meningsløse tråder hvis alle skal poste en ny tråd hver gang det står skrevet om en BMW i avisen. Det synspunktet deler jeg naturligvis, men ikke i dette tilfellet. Ulykken er både tragisk og realistisk... og den impliserer kun to BMW´er som har kjørt inn i hverandre. Merk deg heller at det kunne ha vært deg som kom kjørende pent og forsiktig på en vei... og plutselig skjærer bilen som kommer i motsatt kjøreretning rett over i din kjørebane. Kanskje fordi det var en eller annen ung BMW sjåfør uten alt for mange timer bak rattet på vinterføre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er tragisk. folkens, her er det person som er omkommet, og antakelig er familie eller venner merket/skadet for livet. kan vi være så snill å la være å syte HVER eneste gang noen legger inn en link til en nyhet om en bmw? dette er en BMW-forum! har også sett mye tråder om andre tragedier som ikke har noe med bmw å gjøre i det hele tatt!

kondolerer til pårørende!

og btw: e36 cabrio gjorde det bra på kollisjonstest! har ikke sett på coupe og sedan/touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...