Stonescream Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Du kan ikke komme å mene at en 40 GB harddisk er verdt 1000 kroner. du får jo en 400 GB for 1200 spenn på komplett. Betaler du 500 for en 40GB er det pga de begynner å bli få av i butikkene og ikke faktisk verdi. *måtte bare kommentere her pga alt for mange som betaler for mye for gamle datadeler. Også for mange som tro at datadelene de har liggende er verdt mer enn faktisk verdi.* Har du ikke mer bruk for maskinen som en liten multimediemaskin ved TV'n eller server? Jeg ville ikke betalt mer en tusenlappen inkl frakt. Klart om windoes lisensen følger med maskinen er jo verdien høyere pga software kostnaden. En OEM lisens av windows XP koster for en 500 om en ikke er student. Er det Professional eller Home?
325icab_88 Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Du kan ikke komme å mene at en 40 GB harddisk er verdt 1000 kroner.du får jo en 400 GB for 1200 spenn på komplett. Betaler du 500 for en 40GB er det pga de begynner å bli få av i butikkene og ikke faktisk verdi. *måtte bare kommentere her pga alt for mange som betaler for mye for gamle datadeler. Også for mange som tro at datadelene de har liggende er verdt mer enn faktisk verdi.* Har du ikke mer bruk for maskinen som en liten multimediemaskin ved TV'n eller server? Jeg ville ikke betalt mer en tusenlappen inkl frakt. Klart om windoes lisensen følger med maskinen er jo verdien høyere pga software kostnaden. En OEM lisens av windows XP koster for en 500 om en ikke er student. Er det Professional eller Home? nå har han aldri sagt at harddisken er verdt 1000kr ...blir så oppgitt over folk som føkker andre sine salgstråder....
Espenlis Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Du kan ikke komme å mene at en 40 GB harddisk er verdt 1000 kroner.du får jo en 400 GB for 1200 spenn på komplett. Betaler du 500 for en 40GB er det pga de begynner å bli få av i butikkene og ikke faktisk verdi. *måtte bare kommentere her pga alt for mange som betaler for mye for gamle datadeler. Også for mange som tro at datadelene de har liggende er verdt mer enn faktisk verdi.* Har du ikke mer bruk for maskinen som en liten multimediemaskin ved TV'n eller server? Jeg ville ikke betalt mer en tusenlappen inkl frakt. Klart om windoes lisensen følger med maskinen er jo verdien høyere pga software kostnaden. En OEM lisens av windows XP koster for en 500 om en ikke er student. Er det Professional eller Home? "Jeg ville ikke betalt mer enn...." Hva du vil betale og ikke, har vel ingenting med saken her og gjøre, selv om du skal "redde" andre fra å bli "lurt". Om noen vil betale 10000,- for denne så la de gjøre det, tror du får sove like godt likevell jeg. Som nevnt så sa han at disken kostet 3-400,- Hvorfor i alle dager må du da si at den ikke koster 1000,-? hmm, om du er ute etter å kritisere så kritiser på fakta, og ikke lesefeila dine. Uansett så har ikke kritikken noe her å gjøre i en salgstråd...!! Ble vel OT dette også, men det skjer så GRUSOMT ofte....
SanMiguel Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 ja, men jeg vil bare si at en 40 gig hardisk var "inn" for 6-7 år sia! nå er den ikke verdt mer enn 40 kr.. ikke 3-400 som selger mener her! greit for folk å vite hva de får syns jeg..
Espenlis Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300521 Vet dette egentlig er til bærbar, men går meget godt i en stasjonær også... Noen som nevnte at 40gb hardisk ikke er verdt mer enn 40kr? Poenget er at folk betaler hva de vil... Om de virkelig vil ha produktet, så får de undersøke selv om prisen er for høy\lav.
-AmunD- Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300521 det er en 40gb harddisk til 460,-.
chil Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 jaha denne tråden ble jo litt merkelig, noen sier jeg har sagt at en 40GB koster 1000kr..har jeg aldri sagt..en 40gb koster rundt 3-4 hundre NY! jeg sier ikke at den som er brukt koster så mye. Men hele pcn tilsammen, RAM+hardisk+Cpu+hovedkort+DVDspiller+Hovedkort+Strømforsyning+kabinett+Skjermkort. Ikke Er verd en 1000lapp synes jeg er direkte feil....
SanMiguel Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Jeg går hvertfall utifra at det er snakk om en helt ordinær 40gig hardisk 3,5", ikke den du refererer til amundja..så sant ikke ikke selger kommer med andre opplysninger enn at det er en "Seagate".. sier jo ikke mye da? må jeg kjøpe pc før jeg evt vet hva jeg får?
chil Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Ja er seff en 3,5 tommer.. Men hvis ingen vil gi 1000kr + frakt beholder jeg den heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå