Gå til innhold

e28 535ia selges 5000 kr!


Evopower
 Share

Anbefalte innlegg

selger prosjektbilen min e28 535ia.

selges slik som den er på bildene her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32171&highlight= bortsett fra felgene og setene, det er tatt av bilen.

masse utstyr, abs, cruise, kjørecomputer, kvasskam, muligens chip, overhalt motor for noen år siden, tett og fin motor. stram og god girkasse. lamellsperr med ekstra kraftige splines..

starter og går uten problemer, kan kjøres på prøveskilter, enormt drag i den :D

Her er det bare førstemann til mølla! Selges fordi jeg ikke får tak i manuell kasse til denne, og andre prosjekter står på døra..

mail: knuti_2000@hotmail.com

mobil: 98619882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritatt fra EU test, betyr at den skulle inn til EU (hadde fått innkalling) men så avskiltet forrige eier bilen, og da fikk han "fritak"...

det var litt å gjøre på bilen før eu kontrollen, og han skulle i militæret så da passet det best slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står ikke uten dekk og seter, står bra 15" alufelger og dekk på den nå, bare ikke de 17" på bildene, de har jeg satt på 528`en min. jeg slenger i stoffseter i bilen, slik at du har noe å sitte i når du kjører den. fullt kjørbar, den er bare tatt av veien, ikke noe galt med den. må fikse litt rust, sjekke håndbremsfunksjon og fikse på eksosanlegget før eu. men det er jo en del kosmetiske ting da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det følger med fullt stoff interiør til bilen? Er intressert i kjøpe den og pusse opp. Rimelig kløen etter en E28 for tiden, men vet ikke hvis jeg må stresse med å finne interiør. EU rep er ikke noe problem, ikke sveising heller så lenge hele bilen ikke er gjennomrusta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...