Gå til innhold

Pimp my Ride - BMW E30 på MTV nå

Curtis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener å huske at noen av grunnene til at WCC avsluttet samarbeidet med MTV var at de fikk et dårlig rykte gjennom sitt "hit and run" arbeid på de Pimp bilene. Kunder som ble skeptiske osv.

Samt at eieren, Ryan (?) ble forbannet pga av at MTV frontet han som sur og kjedelig og hauset de andre arbeiderne opp som "helter".

Nå er det vel et annet firma, GAS/GAZ som samarbeider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei gutta som driver det verkstedet som di "pimper" bilene kan trimme også.. Men det er jo ikke det mannen\dama i gata vil se.

Di vil nemmelig se forandring, å derfor bruker di dei råtneste bilene di finner å "pimper" utover all sunn fornuft :x . Trimming er mye dyrere en plastik vil jeg tro. :puppydogeyes:

MTV vil ha mest mulig seere å det får di ikke med å trimme.

Derfor blir det kjedelig å se for oss som har litt teknisk innsikt i hodene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang kvaliteten på det de gjør kan det ikke bare settes spørsmålstegn ved sparkel over rusta! se nøye på bilene når de filmer rundt den, der er det mye bulker og dritt som gjenstår, er en grunn til at de vanligvis kjører opp hastigheten på filmen når de filmer rundt den! det blir også brukt mye hønsenetting til å armere sparkelen de bruker til å lage scoop o.l. dette vil se bra ut til programmet er ferdig det, men gi det noen uker og mnd så ser nok bilene bra ut jah... :?

hadde det vært opp til meg hadde det blitt laget en episode med besøk hos alle de som har fått pimpa kjærra si, og få se åssen de ser ut, gjærne av noen andre enn xibit og GAZ. en ting til som er rart er jo at noen av gutta som jobber på GAZ jobbet også på WCC... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...