Gå til innhold

E36 Infinity 2 stage 3 :) *update side 12-13* ferdig lakkert


Widejuggao
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det vel heller ingen her i sin rette forstand som har påstått at det faktisk ER en copy av noen sin bil..

Det hele saken har blåst seg ut på er at de fleste her inne syns vel det er både artig, og også litt trist, at to biler som er så spesielle, med bad look, bredding osv.. Allikevel kan være så like..

Handler ikke om å ta copyright.. Det ble nevnt her i en tidligere tråd at man ikke kan skrike copy.. Og det er jeg helt enig i.. Men det er likevel både artig og synd på samme tid at bilene er så like, når de er så spesielle... Skjønner wide jeg.. Men nå er det jo ikke han som har lagd så stort oppstyr om det heller..

Dessuten Dirtydicky... Hvis du var naboen min.. Kjøpte en E36 325i fordi jeg har det.. Så hadde jeg ikke blitt sur.. Hadde du sett på M lister.. Hadde jeg ikke blitt sur.. Hadde du kjøpt samme angeleyes som meg.. Hadde jeg ikke blitt sur.. Hadde du kjøpt M-front og facelift som meg.. Hadde jeg ikke blitt sur..

Men om du hadde kjøpt Inifinity II kittet og samma felger, og lakkert den nøyaktig som JEG hadde.. Så kunne jeg fortsatt ikke anklaget deg for å kopiere meg.. Men jeg skal garantere deg at jeg hadde banka DRITTEN ut av deg.. :lol: Hadde ikke ville hatt to like biler på en plass... Hva er det som er morsomt med det da?

Er ikke lenge før de mest skjeldne E36'ene.. Er de som er originale..

Det som er komisk i denne diskusjonen er att pga av lakken ble lik på bilene og wide var først ute.. Virker det som du og flere mener att automote har kopiert wide på hjul, badlook og breddig også, og det blir jo helt feil!!!

Syns ikke wide har noe å være lei seg for.. for utover lakken er bilene langt ifra like!

Og det som jeg liker er att ingen klarer å kopiere bilene til sivert pga de breddingene han og hæmnskæln foretar seg. Det er kanskje noe ikke alle i gata ser, men det er noe de som har peil og de som har interesse ser. Og det er det morsomme med coupen. Denne er ett mye vanskeligere bygg enn hva de fleste tar det for å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

framme kappet jeg de rett av, mens bak så måtte jeg legge i nye plater og sveise sammen på nytt for og og få forsterkning i karroseriet

Gjort alt selv?

Bak skjermene fikk jeg en kjenning til og ta, jeg har ikke sveiset selv og ville ikke forske på det på denne bilen :P

men alt ellers er gjort av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig gjennomført og kult prosjekt.

Jeg liker vanligvis ikke "styla" BMW'er, men denne falt absolutt i smak.

Blir bra med en skikkelig motor foran :D

Men Cossiemotor da, tja, bob bob.

Du har kjørt med s50/s38 motor eller?

Hvis du ikke har det vil jeg anbefale deg å gjøre det før du setter i en 4'er.

Forøvrig får bilen meg til å tenke på s13, noe som igjen får meg til å tenke tanken om at 5" utblås hadde vært tøft. Det er jo egentlig forbudt, men på denne tror jeg nesten det hadde blitt drittøft, og så var det jo noen som nevnte supramotor da...

Bare noen tanker jeg gjorde meg mens jeg leste tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak skjermene fikk jeg en kjenning til og ta, jeg har ikke sveiset selv og ville ikke forske på det på denne bilen :P

men alt ellers er gjort av meg :)

Okai.. Ser meget bra ut, var ikke helt sikker men er vel igrunn jeg å en til som tok bakskjermene for deg på tjelta en helg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel heller ingen her i sin rette forstand som har påstått at det faktisk ER en copy av noen sin bil..

Det hele saken har blåst seg ut på er at de fleste her inne syns vel det er både artig, og også litt trist, at to biler som er så spesielle, med bad look, bredding osv.. Allikevel kan være så like..

Handler ikke om å ta copyright.. Det ble nevnt her i en tidligere tråd at man ikke kan skrike copy.. Og det er jeg helt enig i.. Men det er likevel både artig og synd på samme tid at bilene er så like, når de er så spesielle... Skjønner wide jeg.. Men nå er det jo ikke han som har lagd så stort oppstyr om det heller..

Dessuten Dirtydicky... Hvis du var naboen min.. Kjøpte en E36 325i fordi jeg har det.. Så hadde jeg ikke blitt sur.. Hadde du sett på M lister.. Hadde jeg ikke blitt sur.. Hadde du kjøpt samme angeleyes som meg.. Hadde jeg ikke blitt sur.. Hadde du kjøpt M-front og facelift som meg.. Hadde jeg ikke blitt sur..

Men om du hadde kjøpt Inifinity II kittet og samma felger, og lakkert den nøyaktig som JEG hadde.. Så kunne jeg fortsatt ikke anklaget deg for å kopiere meg.. Men jeg skal garantere deg at jeg hadde banka DRITTEN ut av deg.. :lol: Hadde ikke ville hatt to like biler på en plass... Hva er det som er morsomt med det da?

Er ikke lenge før de mest skjeldne E36'ene.. Er de som er originale..

Det er et fritt land! så da hadde jeg saksøkt deg :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Oi, misforståelse tror jeg.

Greia er at samme hva man skal gjøre som man tror ingen andre har, så finner man alltid noen andre som har gjort det allerede.

Så alt det med copyright og sånt de nevner lengre opp her blir for dumt, for finner alltid en annen som har gjort noe likt før deg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah.. Er helt latterlig å tenke nytt nå for tiden.. Det er ikke nytenking det blir wow-faktor av.. Det er kombinasjonene og måten bilen er satt sammen på...

han er sikkert den første med E36 coupe i Alpin weiss med sort tak, Rieger Infinity II styling, De Schmidt felgene, badlook panser, badlook bakluke osv..

Det er sammensetningen som gjør signaturen på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...