B.E.E. Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Mener at du demonstrerte lyden i bilen for meg, en gang for lenge siden utenfor czt i sandnes. Stemmer det at du har åpent filter med alu-rør og varmeskjold. Husker det var god lyd, men ikke hvilken type filter og rør som var benyttet...
Hylland Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Feit bil... Får du billig lakkering sia du lakkerer den så ofte eller?
rel0ad Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 hvis du leser tittelen så står det infinity 2dvs Rieger tuning infinity 2 hjulbuer. hm, de var fete, har aldri sett de i rieger katalogen, må man ut med mye for de
Christer Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 sjekk ut www.schmiedmann.com. da og gå på den norske sida der finner du dem....
Widejuggao Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Mener at du demonstrerte lyden i bilen for meg, en gang for lenge siden utenfor czt i sandnes. Stemmer det at du har åpent filter med alu-rør og varmeskjold. Husker det var god lyd, men ikke hvilken type filter og rør som var benyttet... det må vøre veldig lenge siden for jeg husker de ikke selv filteret var av typen autostyle,samme me røret men dette måtte moddes litt til for og passe. Varmeskjoldet var et jeg hadde fått laget selv
Widejuggao Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 hvis du leser tittelen så står det infinity 2dvs Rieger tuning infinity 2 hjulbuer. hm, de var fete, har aldri sett de i rieger katalogen, må man ut med mye for de hmm, da har du aldri sett rieger sin røde E36? den har jo infinity 2 styling. er jo den E36 der e mest bilder av i katalogen + den andre bilen er den sølv/blå flekkete bilen. + en lilla cab. sikker det var rieger katalogen du har sitt i
rel0ad Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 hehe, jeg må vel få åpnet "bilbelen" igjen:)
Widejuggao Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 Feit bil... Får du billig lakkering sia du lakkerer den så ofte eller? ofte? har lakkert den en gang ikke noe mer "billig" en andre sikkert gjør alt grunn arbeid selv så er jo kun selve sprøytinga jeg betaler for.
Widejuggao Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 litt mer bilder så var den ene hjulbuen fiberisert i sammen igjen etter den knakk da jeg rev av hjulbuene igjen la glassfiber duk i mangen lag på bak siden samt 2-3 lag på fremmsiden. så et strøk me sparkel og et lite strøk med fyller så ble det sånn:
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 den var tøft gjennomført når den var blå! så mye mer gjennomført ut da enn når den var grønn hvertfall! blir sikkert tøff den kommende sesongen og
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Du vurderte ikke e30 m3 skjermbreddig fra ACS da? Det ser virkelig tøft med e30 m3 bredding på e36!
Widejuggao Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 tror ikke jeg vurderer det da jeg allerede har begynnt og fixe opp i rieger breddingen
Geir Anders Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 Uff, Rieger tull. Så mye plastikk at du ikke får bilen nedtil bakken, og dermed ender opp med 20cm mellom hjulbue og dekk. Nei nei nei.. Bilen så ikke så halvgærn ut da, før du heiv på breddinga.
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 tror ikke jeg vurderer det da jeg allerede har begynnt og fixe opp i rieger breddingen Jeg skrev "VURDERTE" da og ikke vurderer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå