Jesse Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 han jeg kjøpte bilen av sa det var m-tech.han sa det var m-int mtech senkesett(20mm?) og noe med understellet men vet ikke jeg. ligger bilder i annonsen på bil selges. kan noen finne det ut? hehe takk
Yngvejos Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Om det ikke er m-tech, så er den ivertfall senka. Slik ser det ut med originalfjærer 0mm.
Jesse Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 den er ikke mer senka enn da den kom fra fabrikken sa han
Patrick B Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 ingen som vet dette? :S Det er vel mulighet vist du oppgir registreringsnummeret på bilen hos bmw, så kan de skrive ut en utstyrsliste av bilen som den hadde da den var ny.
bjalle Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 m-tech er 20 mm lavere enn orginal så skriv opp de 7 siste nummer i karrosseri nr og gå til http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi så finner du utstyrslisten til din bil og om den ble levert med m understell fra fabrikk.
Anni85 Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Bilen din er nok levert med sports understell fra fabrikk, men er bilen din en fullstendig M-Teck er den levert med M- ratt,sportsseter, og diverse andre detaljer som skiller M-Teck utgaven fra en ordinær modell.
Ch88 Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 m-tech er 20 mm lavere enn orginal så skriv opp de 7 siste nummer i karrosseri nr og gå til http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi så finner du utstyrslisten til din bil og om den ble levert med m understell fra fabrikk. hvor finner jeg karrosseri nr på bilen min? 90 mod e30
Ca///e Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 På Mekonomen kan du skrive inn regnr på bilen din og få opp bl.a. VIN-nummer.
straight_six Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 det kom ikke opp ekstrautstyr når jeg sjekka karosserinr?
Jesse Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 ja har m-ratt og m-girkule som fulgte orginalt med bilen edit: og har sportseter, hehe se bilder i annonsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå