Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, sinnsykt bra tråd... Go underholdning :lol: Den dagen jeg får meg en ordentlig bil som er verdt å ta skikkelig vare på håper jeg at jeg også har litt god tålmodighet med rengjøring og vedlikehold :D Tror egentlig ikke det vil bli noe problem.

Sinnsykt grom bil hvert fall! Kult at du holder det så strøkent og i tillegg bruker det :wink:

Ler godt hver gang noen prøver å pirke på et eller annet i tråden, for da ere bare å bla til neste innlegget fra deg så haru naturligvis et logisk svar :lol:

Stå på, å kom til Rudskogen og eller Våler ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen, hvorfor er ikke en 316 verdt å ta vare på? Hvis du ikke er flink med rengjøring og vedlikehold på den du har nå, tviler jeg på at du forbedrer deg til neste bil ;)

Er a flink nok med min jeg da, ikke akkurat på vinteren da, for den blir jo møkkete med en gang igjen. Innlegget var mer rettet mot det å ha en helt strøken bil også under og overalt. Ingenting galt i å ta vare på en 316i, gjør a det. Men den betyr ikke like mye for meg som en E30 M3 ville gjort f eks. Men samma det, dette er Tommys tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for litt mere bilder.

I kveld var det "bunnen" over bakhjulsoppheng, som skulle få "behandling". Jeg løsnet bakstillingen, og støtdemperene, slik at jeg kunne slippe den ned litt på en jekk.

Det var en del GRAPS her også.

tn_Over%20bærebru.JPG

tn_Over%20bærebru%20(1).JPG

Her er det meste av skitten vasket bort, å nå er det bare en vaskerunde med PPG silikonfjerner.

tn_Over%20bærebru%20(2).JPG

Å her var det ferdig lakkert (lakkrestene på tanken, og påfyllingsrøret, er vasket bort)

tn_Over%20bærebru%20(3).JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir sykt bra det der, får kanskje gå over hjulhusa mine når bilen skal lakkeres til sommeren, blir litt lettere å vedlikeholde da, også ser det 100*bedre ut selv om ikke folk flest ser det, så vet man hvertfall selv at det ser bra ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...