Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Den ser absolutt bra ut, gratulerer :)
Velkommen til den virkelig tøffeste klubben!

Nei helsike heller! Vel er E30 M3 en tøff bil, men "Den tøffeste klubben" er copyright oss med Z3 coupe, og å bare slenge på "virkelig" holder ikke - finn deres eget navn!

Da får vi være den GROMMESTE klubben :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til den virkelig tøffeste klubben! Gleder meg til å se bilen på et treff til året, selv om jeg har sett den før. Tror nemlig det blir noen oppgraderinger i løpet av vinteren...? :)

Du trenger vel ikke 330mm Brembo bremser? Har et som jeg har kjøpt til min, men vurderer å bruke noe annet. Det er nytt i eske.

Har planer om å holde den original, å jeg tror ikke at de 16" BBS felgene går over 330mm bremser.

Blir nok minimalt med oppgraderinger i vinter, ettersom jeg må spare litt penger til engangsavgiften som er på mellom 70-75000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg gammle bilen din i går sammen med den andre på sandnes,va rett før eg kjørte av veien når d kom 2 stk GTèr itte kverandre :D men har jostein solgt sin og?

Nei, josten kjørte den gamle min, ettersom broren hans som kjøpte den ikke har fått lappen enda. Det var en kamerat av jostein som kjørte hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe erfaring med swiss wax sine produkter tommy?

Er de så bra som prisen tillsier?

Har ikke prøvd Swiss wax, men kunne godt tenkt meg å prøve de en gang. Har bare hørt lovord om dem. Du kan jo begynne med Divine voksen som dem har, den koster kun 17999.- for 2 bitte små bokser 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe erfaring med swiss wax sine produkter tommy?

Er de så bra som prisen tillsier?

Har ikke prøvd Swiss wax, men kunne godt tenkt meg å prøve de en gang. Har bare hørt lovord om dem. Du kan jo begynne med Divine voksen som dem har, den koster kun 17999.- for 2 bitte små bokser 8)

Den hadde jeg kjøpt meg safe for å gjemme den i :shock:

Har også hørt mange lovord om dem så det spørs om det blir å prøve dem nå som det blir bil verdt hver krone å vedlikeholde ;-)

Hva brukte du som pleieprodukt for setene din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe erfaring med swiss wax sine produkter tommy?

Er de så bra som prisen tillsier?

Har ikke prøvd Swiss wax, men kunne godt tenkt meg å prøve de en gang. Har bare hørt lovord om dem. Du kan jo begynne med Divine voksen som dem har, den koster kun 17999.- for 2 bitte små bokser 8)

Den hadde jeg kjøpt meg safe for å gjemme den i :shock:

Har også hørt mange lovord om dem så det spørs om det blir å prøve dem nå som det blir bil verdt hver krone å vedlikeholde ;-)

Hva brukte du som pleieprodukt for setene din ?

Jeg er en stor tilhenger av Meguiars, men holder fremdeles en knapp på Autoglym sin Leather care cream.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...