Maloi Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 HEhehe.. Bra sagt Steffan C Sinnsykt pen bil Tommy, og du gjør meget pent arbeid! *beundre* Hva ligger M3 GT på i pris ca nå for tiden? Og du må jo tjene evt prioritere bra.. siden du har Golf R TSI også.. så en sånn igår inne på Møller, nydelig den å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 HEhehe.. Bra sagt Steffan C Sinnsykt pen bil Tommy, og du gjør meget pent arbeid! *beundre* Hva ligger M3 GT på i pris ca nå for tiden? Og du må jo tjene evt prioritere bra.. siden du har Golf R TSI også.. så en sånn igår inne på Møller, nydelig den å En M3GT i god stand, og med 100-150000km på telleren, og komplett historikk, vil nok ligge på et sted mellom 300-350000.- her på berget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hehe, dette blir bare bedre og bedre. Er det noen deler som ikke er vasket og pusset på bilen?. For noen måneder siden trodde jeg at jeg virkelig var ekstrem med bilholdet...ser ting litt annerledes nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Imponerende!Vi må jo nesten få se bilder av motorrom, interiør og eksteriør for å se om det er like strøkent som undersiden. Det ligger bilder av interiør, og eksteriør litt lenger bak i tråden. Her er et bilde av motorrommet. Det er desverre ikke et nærbilde, men et jeg fant, som er tatt på en "track day" på revebanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Nydlig bil! Du må jo være en psykologs drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da begynner bakstillingen også å bli ferdig lakket, mangler et stab stag enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Der var differensialen ren og pen også ja. Er den ny? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Der var differensialen ren og pen også ja. Er den ny? =) Den er ikke så skinnende I R L, den har nok fått litt hjelp av blitzen på kameraet, men jeg har pusset litt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Da nærmer vi oss slutten av "understellsbehandlingen". Det som gjenstår er vasking/rengjøring av bærebro foran, og litt småflikking av plasser jeg ikke har kommet til (dette blir gjort litt senere i vår, når jeg får den opp i lufta på en bukk) Men her er noen bilder av det ellers ferdige resultat. Bærearm, og avstiver foran. Hjulhus bak, h / v side Undersiden av bilen Å endelig, så var DTM stussene historie. Men slapp av folkens, det er ikke slutt på threaden enda, ettersom bilen skal ha en skikkelig rens/behandling av interiøret, det blir proff boning/lakkrens, litt motorvask+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Dette er morsomt/motiverende lesestoff, så bra du ikke skal gi deg nå Blir nok like / enda mer spennende å se hvordan du tar motorvask og skikkelig interiørvask. Lag gjerne en slags steg for steg guide på hvordan du vasket motorrommet. Hadde vært morro å fått mitt eget til å skinne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Dette er morsomt/motiverende lesestoff, så bra du ikke skal gi deg nå Blir nok like / enda mer spennende å se hvordan du tar motorvask og skikkelig interiørvask. Lag gjerne en slags steg for steg guide på hvordan du vasket motorrommet. Hadde vært morro å fått mitt eget til å skinne også. Motorrommet er i grunnen ganske rent, så det trenger vel ikke mere en en runde med en "swiffer duster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Bra med normale potter ja. Men jeg mener de skulle vært sort og ikke krom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bra med normale potter ja. Men jeg mener de skulle vært sort og ikke krom? De er ikke chrom, men sølv, som er tilnermet lik farge som originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Motorrommet er i grunnen ganske rent, så det trenger vel ikke mere en en runde med en "swiffer duster" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Motorrommet er i grunnen ganske rent, så det trenger vel ikke mere en en runde med en "swiffer duster" Haha, sier litt.. Tror ikke de som har hatt bilen før meg har vert spessielt nøye med motorromvasken! Etter jeg hadde vert oppi der og vasket og tørket så det ut som om jeg hadde helt ut oljen i bøtten, men det var bare SKITTENT vann Så litt forskjell kan man si... Men meget imponerende arbeid Tommy, gi oss noen nye oppmuntringsbilder nå i disse kalde skintne vintersdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå