Tommy Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 " Dette er heller ikke en bil som blir brukt frem og tilbake til butikken, for å kjøpe melk og brød, men skal brukes for å ha det gøy. "Kofføre ikkje ? med den vingen har du jo allerede handlevogn Tja, handlevogna mi er blå, å kan sees til høyre i det nederste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Rett og slett nydelig, og sånn skal en samlebil behandles. Send en e-post til gamle eier (Frankrike, var det ikke??), må jo være en sann fornøyelse for han å se at gamlebilen har kommet i RETTE hender. Ihvertfall all honnør til deg Tommy, dette er en av de beste trådene på bimmers. (Gleder meg nesten til neste vintertråd allerede ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Rett og slett nydelig, og sånn skal en samlebil behandles.Send en e-post til gamle eier (Frankrike, var det ikke??), må jo være en sann fornøyelse for han å se at gamlebilen har kommet i RETTE hender. Ihvertfall all honnør til deg Tommy, dette er en av de beste trådene på bimmers. (Gleder meg nesten til neste vintertråd allerede ) Jeg har litt kontakt med den gamle eieren i Frankrikr, og han er veldig fornøyd med at bilen blir godt tatt vare på. Skal muligens treffe han igjen, på Bilmesse i Geneve den 10 mars. Jeg skal ned, med jobben, å det var mye mulig han også skulle innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 De der distansestykkene er jeg ikke noe fan av, men ellers er det utvilsomt strøkent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Dette ser jo helt rått ut Tommy! MEn jeg kan ikke si at jeg er superfan av mellomstykkene jeg heller.. Det skal sies at bilder lyver, og at den kan jo se mye bedre ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Er vel egentlig nok med ett ord.... WOW... Dette er jo fantastisk å se, ser utrolig flott ut den bilen din nå. Gleder meg til jeg får meg større garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Dette er helt rått spør du meg ;D Inspirerer masse =) Men hva er det jeg ser på det ene bildet! Bruker du virkelig en felg til å henge hageslangen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Men hva er det jeg ser på det ene bildet! Bruker du virkelig en felg til å henge hageslangen på? er ikke det vanlig da? hehe.. en kompis av meg har en 20" TSW felg som hageslangen henger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Da begynner det å nerme seg slutten på vinterdvalen, så jeg gikk en runde med vaskekluten i bagasjerommet. Bagasjeromsteppet var litt skittent, og flekkete så det fikk en runde med såpe og høytrykkspyler, etterfulgt av en natt med tørking på varme fliser i dusjen på badet. Reservehjul ble tatt ut, og det ble vasket under i hjulbrønnen + reservehjulet ble vasket, og sjekket lufttrykk. Varselstrekant, førstehjelpsskrin, og refleksvest (ja jeg vet at reglene sier at den skal ligge i nærheten av føreren) er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hehe gøy og se på dette, slik en slik bil skal bli behandlet, kunne jo lagd en "how to maintain your m3 gt" du må vell ha kommet til et sted nå snart hvor det rett og slett ikke er noe mer og vedlikeholde på en stund ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Helt rått Tommy! Jeg har fått et tips for å holde hjulhusene rene. Det er å sette de inn med en silikonspray, da vil skitten forsvinne mye enklere når du vasker senere. husker ikke ifarten hva slags type silikonspray det er. Mulig dette kun vil fungere på plasten. Savner å stelle med bil selv, en vakker dag kan jeg også kjøpe meg en BMW igjen. må bare kjøpe bolig først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Helt rått Tommy!Jeg har fått et tips for å holde hjulhusene rene. Det er å sette de inn med en silikonspray, da vil skitten forsvinne mye enklere når du vasker senere. husker ikke ifarten hva slags type silikonspray det er. Mulig dette kun vil fungere på plasten. Savner å stelle med bil selv, en vakker dag kan jeg også kjøpe meg en BMW igjen. må bare kjøpe bolig først. Ikke noe problem å hode dem rene, det er bare å vaske ofte nok Å et par lag med bonevoks er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Imponerende jobb og en strøken bil!! Men kan vel si at jeg ikke er spesielt begeistret for de disstansetykkene til bakspoileren jeg heller. Men det er tross alt en trøst at de er fra BMW Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 I dag fikk GT'en sin første tur for i år (frem og tilbake til BMWCCN Rogalands lokallagstreff) å jeg sitter igjen med litt bladede følelser. Det var en kjempebra kjørefølelse, men jeg har en dårlig følelse ang. de norske fartsgrensene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Herregud for en nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå