///MoePower Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Bilen din bor jo bedre enn meg jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Utrolig strøkent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Nesten litt for ekstremt med fliser på gulvet i garasjen. Er jo drit tøfft. men kan jo nesten ikke skru uten å være redd for å ødelegge flisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 syyyyyykt bra gjennomført du la vel varmekabler i gulvet? kan ikke la dyret bli kald på beina?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 bånn. ska du miste noe verktøy ned på flisene vel? sprekker vel lett? er vel ikkje mekke garasje? Går vel ut fra at Tommy ikke har kjøpt de billigste keramiske flisene. Klinkerflis og granitt fliser f.eks tåler masse deng . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 en bileier etter min smak..) Vasker mine biler regelmeesig under jeg også, men de blir selvsakt ikke like pene, biler fra 80- og tidlig 90- som blir kjørt året rundt..... men vet hvordan du har det, kjekt bare å vite det er rent...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Da var nye fjærer på plass.Eibach/Bilstein. Har samme oppsettet selv. Hvor store fjærer fikk du? Handlet du nytt isåfall hvor? Skulle hatt nye fjærer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 bånn. ska du miste noe verktøy ned på flisene vel? sprekker vel lett? er vel ikkje mekke garasje? Går vel ut fra at Tommy ikke har kjøpt de billigste keramiske flisene. Klinkerflis og granitt fliser f.eks tåler masse deng . Det er faktisk vanlige frostsikre fliser fra Megaflis, til 59.- m2, men det er brukt en 2 komponent fliselim, som skulle gjøre flisene mere motstandsdyktige. Totalt så kostet det meg 5000.- med fliser på gulvet i garasjen, å jeg har allerede fartet rundt med påde jekk, verktøy og bukker på flisene, uten problemer. Det hjelper på å være nøye når du legger flisene, slik at det ikke blir "luftlommer" under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Verksted jeg jobba på en gang hadde fliselagt gulv, med store fliser (på størrelse med 4 vanlige fliser?) De var nok beregnet for verkstedgulv, men det var utrolig mye bedre å arbeide når det var fliser på gulvet. Virket så mye lysere, og var mye enklere å holde rent. Enkelt å finne igjen smådeler om man mista de var det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det er mange bilverksteder som har fliser på gulvene. Industriflis tåler masse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 syyyk fin garasje! ser hva jeg skal legge på gulvet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 hmm ja nu har æ sotte her å lest ALT.. fy fan sir æ! du e bare helt utrulig må æ si! beundre dæ! du kan ikke sende mote ditt på pm hehe liker at du vil behålde biln din orginal prøver d samme jeg og med min Bøye mæ i støvet (i garasjen min) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 hmm ja nu har æ sotte her å lest ALT.. fy fan sir æ! du e bare helt utrulig må æ si! beundre dæ! du kan ikke sende mote ditt på pm heheliker at du vil behålde biln din orginal prøver d samme jeg og med min Bøye mæ i støvet (i garasjen min) haha Takker for kompliment, å nå er det snart på tide å trille den inn igjen for vinteren, men denne vinteren blir ikke så omfattendes som sist. Det blir litt småplukk, som nye bremseklosser, lakking av støtfangere og panser (steinsprut) og en skikkelig behandling av skinninteriøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 hmm ja nu har æ sotte her å lest ALT.. fy fan sir æ! du e bare helt utrulig må æ si! beundre dæ! du kan ikke sende mote ditt på pm heheliker at du vil behålde biln din orginal prøver d samme jeg og med min Bøye mæ i støvet (i garasjen min) haha Takker for kompliment, å nå er det snart på tide å trille den inn igjen for vinteren, men denne vinteren blir ikke så omfattendes som sist. Det blir litt småplukk, som nye bremseklosser, lakking av støtfangere og panser (steinsprut) og en skikkelig behandling av skinninteriøret. Slenger meg på komplimentet. Dette var gjennomført, og jeg skulle ønske jeg hadde hatt like mye ork og tid. Vil også komme med ett lite tips for rengjøring. Jeg ser du bruker 3M-Citrus, men jeg vil heller anbefalle deg Loctite 7063 SuperClean. Den lukter ikke like godt som Citrus , men helsemessig er de begge i YL5. Du må uansett bruke en gassmaske, selv om porten på garasjen står oppe med disse produktene. Citrus er sterkt kreftframkallende mens Løsemiddelet i Loctite er sterkt allergi/eksem framkallende, men det er alle løsemiddler igjen da. Loctite SuperClean løser opp skit og oljeprodukter på en måte som Citrusen bare kan drømme om. Den er dyrere, men du verden det er kjekt å bare spraye av skiten Lønner seg også å spraye på WD40, CRC eller annet tynt smøremiddel etter bruk av disse produktene da de fjerner alt fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 PS! Ditt neste innlegg er en aldri så liten milepæl, nr. 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå