Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bånn. ska du miste noe verktøy ned på flisene vel? sprekker vel lett?

er vel ikkje mekke garasje?

Går vel ut fra at Tommy ikke har kjøpt de billigste keramiske flisene. Klinkerflis og granitt fliser f.eks tåler masse deng :P .

Det er faktisk vanlige frostsikre fliser fra Megaflis, til 59.- m2, men det er brukt en 2 komponent fliselim, som skulle gjøre flisene mere motstandsdyktige. Totalt så kostet det meg 5000.- med fliser på gulvet i garasjen, å jeg har allerede fartet rundt med påde jekk, verktøy og bukker på flisene, uten problemer. Det hjelper på å være nøye når du legger flisene, slik at det ikke blir "luftlommer" under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verksted jeg jobba på en gang hadde fliselagt gulv, med store fliser (på størrelse med 4 vanlige fliser?)

De var nok beregnet for verkstedgulv, men det var utrolig mye bedre å arbeide når det var fliser på gulvet.

Virket så mye lysere, og var mye enklere å holde rent.

Enkelt å finne igjen smådeler om man mista de var det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
hmm ja nu har æ sotte her å lest ALT.. fy fan sir æ! du e bare helt utrulig må æ si! beundre dæ! du kan ikke sende mote ditt på pm :D:D hehe

liker at du vil behålde biln din orginal 8) prøver d samme jeg og med min :D Bøye mæ i støvet (i garasjen min) haha :lol::lol:

Takker for kompliment, å nå er det snart på tide å trille den inn igjen for vinteren, men denne vinteren blir ikke så omfattendes som sist. Det blir litt småplukk, som nye bremseklosser, lakking av støtfangere og panser (steinsprut) og en skikkelig behandling av skinninteriøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja nu har æ sotte her å lest ALT.. fy fan sir æ! du e bare helt utrulig må æ si! beundre dæ! du kan ikke sende mote ditt på pm :D:D hehe

liker at du vil behålde biln din orginal 8) prøver d samme jeg og med min :D Bøye mæ i støvet (i garasjen min) haha :lol::lol:

Takker for kompliment, å nå er det snart på tide å trille den inn igjen for vinteren, men denne vinteren blir ikke så omfattendes som sist. Det blir litt småplukk, som nye bremseklosser, lakking av støtfangere og panser (steinsprut) og en skikkelig behandling av skinninteriøret.

Slenger meg på komplimentet. Dette var gjennomført, og jeg skulle ønske jeg hadde hatt like mye ork og tid.

Vil også komme med ett lite tips for rengjøring. Jeg ser du bruker 3M-Citrus, men jeg vil heller anbefalle deg Loctite 7063 SuperClean. Den lukter ikke like godt som Citrus :wink: , men helsemessig er de begge i YL5. Du må uansett bruke en gassmaske, selv om porten på garasjen står oppe med disse produktene. Citrus er sterkt kreftframkallende mens Løsemiddelet i Loctite er sterkt allergi/eksem framkallende, men det er alle løsemiddler igjen da.

Loctite SuperClean løser opp skit og oljeprodukter på en måte som Citrusen bare kan drømme om. Den er dyrere, men du verden det er kjekt å bare spraye av skiten 8) Lønner seg også å spraye på WD40, CRC eller annet tynt smøremiddel etter bruk av disse produktene da de fjerner alt fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...