///Mysild Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 hehe men det er jo bra balltre er greit å ha liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 Da er det kommet et par småting i hus til bilen. Nytt sett med Yellowstuff bremseklosser foran. Ny clutch (kjøpt hos koed, å med kjempeservice fra Geir Ove) Så bestilte jeg en bremselufter fra Motive i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 og dette kom til den nette sum av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 og dette kom til den nette sum av? Bremseklosser ca 1200.- Clutch ca 2500.- (har ikke fått sluttopgjør fra TNT enda) Bremselufter ca 450.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Bremselufter ca 450.- Har du en link til nettsiden Tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvem er billigst på EBC klosser ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Har lest igjennom hele tråden nå, og kan ikke gjøre noe annet enn å bøye meg i støvet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Bremselufter ca 450.- Har du en link til nettsiden Tommy? http://www.motiveproducts.com/02bleeders.html Du skal ha den typen som heter "EUROPEAN POWER BLEEDER" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvem er billigst på EBC klosser ca ? Er ikke sikker, men jeg handler mine hos Mekonomen i Stavanger. BMWCCN har grei rabatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 I dag fikk GT'en sin første tur for i år (frem og tilbake til BMWCCN Rogalands lokallagstreff) å jeg sitter igjen med litt bladede følelser. Det var en kjempebra kjørefølelse, men jeg har en dårlig følelse ang. de norske fartsgrensene Det var vel ikke en onkel blå som fikk en "dårlig følelse" ang. kjøringen din ? Eller en sånn stolpe med grå boks i enden ? Ellers så må jeg si at du har en meget flott bil som får noe av den beste omtanke jeg har sett! Meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 I dag fikk GT'en sin første tur for i år (frem og tilbake til BMWCCN Rogalands lokallagstreff) å jeg sitter igjen med litt bladede følelser. Det var en kjempebra kjørefølelse, men jeg har en dårlig følelse ang. de norske fartsgrensene Det var vel ikke en onkel blå som fikk en "dårlig følelse" ang. kjøringen din ? Eller en sånn stolpe med grå boks i enden ? Ellers så må jeg si at du har en meget flott bil som får noe av den beste omtanke jeg har sett! Meget bra. Det ble heldigvis ikke noen forelegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Å da kom de nye dekkene fra USA. Falken Azenis RT615. Dette er en mellomting av gatedekk og R-dekk. Slik at jeg kan kjøre på disse frem og tilbake til treff, og på bane, uten å måtte dra med meg et ekstra sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 hva måtte du gi for dem? er det veldi myk gummi på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 hva måtte du gi for dem? er det veldi myk gummi på dem? Er ikke så myk gummi på disse, så de tåler ganske mangen runder før de blir varme. Kom på 4300.- levert Sandnes. (vi kjøpte tilsammen ca 40 dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 40dekk. hehe. skal du/dere selge noen? Hvordan profil har dere, noen i 17toms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå