Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I den ekstra delen til GT'en som følger med instruksjonsboka, så står det faktisk ikke noe om mellomstykkene til hekkspoileren, det er bare de to bildene du la ut her.
OK. Da har jeg nok misforstått den hjemmesida jeg fant bildene på. Men ang. gummileppene, på det bildet du la ut så ser jo leppene mye mindre/lavere ut.
Da fikk Søreng her på forumet lagt på dekkene, å slik ble resultatet.

Her kommer fargen litt bedre frem.

Tjaa.... Må nok venne meg på den der tror jeg, er ikke helt min smak. Liker egneltig ikke felger med farge, unntak er svart på enkelte bilfarger, hvitt på rallybiler, og gull på blå Subaru. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ekstra delen til GT'en som følger med instruksjonsboka, så står det faktisk ikke noe om mellomstykkene til hekkspoileren, det er bare de to bildene du la ut her.
OK. Da har jeg nok misforstått den hjemmesida jeg fant bildene på. Men ang. gummileppene, på det bildet du la ut så ser jo leppene mye mindre/lavere ut.
Da fikk Søreng her på forumet lagt på dekkene, å slik ble resultatet.

Her kommer fargen litt bedre frem.

Tjaa.... Må nok venne meg på den der tror jeg, er ikke helt min smak. Liker egneltig ikke felger med farge, unntak er svart på enkelte bilfarger, hvitt på rallybiler, og gull på blå Subaru. :P

Jeg har aldri sett disse gummileppene "live" , så jeg vet ikke hvordan de skal se ut.. Utfra tegningen i instruksjonsboka, så er de ikke like noen av de to bildene som du la ut her, ser ut som en mellomting mellom disse to.

Ang. fargen på felgene, så har jeg fått tilbakemeldinger på sikkert like mange som liker dem, og som ikke liker dem, men jeg bryr meg ikke, for jeg liker dem selv. Dessuten liker jeg å ha noe som ikke alle andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett disse gummileppene "live" , så jeg vet ikke hvordan de skal se ut.. Utfra tegningen i instruksjonsboka, så er de ikke like noen av de to bildene som du la ut her, ser ut som en mellomting mellom disse to.
En E36 sedan banebil som stod på Erlebniswelt ved Nürburgring i 2005 hadde leppa på den nedre delen, og uten distansestykker. I tillegg har jeg sett en 318iS Class II i Trondheim med denne leppa. Utfra det jeg husker så ligner tegningene mest, på de fotoene jeg la ut så de ut til å være for store og ikke minst "bratte".
Ang. fargen på felgene, så har jeg fått tilbakemeldinger på sikkert like mange som liker dem, og som ikke liker dem, men jeg bryr meg ikke, for jeg liker dem selv. Dessuten liker jeg å ha noe som ikke alle andre har.
Akkurat DET er jo tross alt det viktigste! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! =P~ Var ikke klar over at dette fantes til E36. Var det option til GT eller? Ser ut på bildet som om sømmene er grønne. Sport Evo har jo lignende ratt (er det mocca og ikke alcantara tro?), og der er det girkule og håndbrekk i samme stoff. Fantes det til GT? Jeg vet det finnes uoriginalt. Forresten, ikke akkurat kjøresko du har på beina på det bildet! :lol:Edit: Så nå at det ikke står i din bil ennå, så da er det vel ikke dine tær heller. ;)

Søreng, godt grep ja! Det er jo mye bedre grep i dette enn vanlig skinnratt, og med kjørehansker så er jo hendene nesten som limt til rattet! Har du ikke sett at løpsbiler har nuppet skinn på rattkransen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søreng, godt grep ja! Det er jo mye bedre grep i dette enn vanlig skinnratt, og med kjørehansker så er jo hendene nesten som limt til rattet! Har du ikke sett at løpsbiler har nuppet skinn på rattkransen da?

Ok, har aldri prøvd et slikt ratt, men når du sier det er det jo nokså logisk :D M3 CSL blir jo levert med det f.eks så du har jo et godt poeng der 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte rattet av en i Luxenburg, som har en M3GT (nr 110), som har blitt modifisert en hel del, å dette er originalrattet hans, som han har levert inn til et firma, å fått trekt om i alcantara, og med grønne sømmer, slik at det matcher GT interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...