Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes dette rattet er mye stiligere jeg , da : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-AIRB ... otohosting

Liker bedre når det ikke er alcantara på "eikene" :)

Men nok OT fra meg ;)

Det er mulig at det er omtrukket av samme firma i Tyskland, som har trukket om det jeg har kjøpt. Mitt ratt kommer med 2 airbager, en original, og en trekt i alcantara, dette er nok grunnen til at det er alcantara også på eikene. Jeg liker best det uten alcantara på airbagen.

Slik ser det ut i "full" alcantara.

tn_St__ri%20002%20_Large_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt ratt, men jeg synes det er litt rart det ikke er pupper på GT-rattene, det er jo det på alle andre e36 m3.

Har forresten et spørsmål vedr. interiør. Jeg kjøpte meg et GT-interiør for litt siden og stussa over 3 ting. Mansjettene til gir og håndbrekk er 2-farget(grønn og svart) og kun bakre askebeger er dekt med carbon.

Er det slik hos deg også? Girkula og mansjetten er forøvrig sammenhengende og med lys. Ble ikke noe klokere av å kikke på delefilmene til GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt ratt, men jeg synes det er litt rart det ikke er pupper på GT-rattene, det er jo det på alle andre e36 m3.

Har forresten et spørsmål vedr. interiør. Jeg kjøpte meg et GT-interiør for litt siden og stussa over 3 ting. Mansjettene til gir og håndbrekk er 2-farget(grønn og svart) og kun bakre askebeger er dekt med carbon.

Er det slik hos deg også? Girkula og mansjetten er forøvrig sammenhengende og med lys. Ble ikke noe klokere av å kikke på delefilmene til GS.

Håndbrekket, og girmansjett, er originalt helsort. Her er et par bilder av interiøret mitt

tn_Interiør_2.JPG

tn_OMP_4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info. Kanskje det var mulig å velge da bilen var ny, synes ikke mitt ser ut som ettermarked, men det kan jo være. Slik ser mitt ut, dessverre noe slitt. Vet du om det er mulig å få kjøpt slikt nytt?

m7ahb9ngy85caw78njhe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info. Kanskje det var mulig å velge da bilen var ny, synes ikke mitt ser ut som ettermarked, men det kan jo være. Slik ser mitt ut, dessverre noe slitt. Vet du om det er mulig å få kjøpt slikt nytt?

http://images.bimmers.no/files/m7ahb9ngy85caw78njhe.jpg

Har ikke sett dette i noen GT før, å så vidt jeg vet så ble ingen GT levert som "individual" Så jeg er nok ganske sikker på at dette er noe ettermarkedsdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke du på rudskogen i helga? har du noen bilder? :-)

ps: har ikke bilen stått opp fra dvalen nå egentlig ;-)

Jo, var på rudskogen å kjørte på lørdagen. Har noen få bilder, men SteffenM2 her på forumet, var å tok en del bilder, som han kansje får lagt ut (han jobbet for en, slik at han har ikke rettighetene til bildene)

Dagen begynte bra :shock:

tn_t4e%20rudskogen%20001.jpg

Men det ble bedre utover dagen

tn_Rudskogen2008010.jpg

tn_Rudskogen2008036.jpg

tn_Rudskogen2008042.jpg

tn_Rudskogen2008190.jpg

tn_Rudskogen2008204.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...