Erik E30 Einum Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Se der ja Dr_S, det var mansjettene. Slike kan kjøpes fra UUC, og de syr sikkert et spesialsett med grønn tråd for et realt påslag i pris... Men Tommy må selvsagt ha girkula og selve grepet på håndbrekket også! Noen som har funnet leverandør av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Girkula har jeg sett på Ebay, men det var semsket skinn. De mansjettene mine er fra www.leatherz.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 www.leatherz.com har håndbrekkspak i alcantara til E46, kanskje den passer E36 også? Girkule har jeg funnet på eBay jeg også, men kun til dogleg-kasse. Må bytte ut skiftemønsteret oppå i en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Jeg synes dette rattet er mye stiligere jeg , da : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-AIRB ... otohosting Liker bedre når det ikke er alcantara på "eikene" Men nok OT fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Jeg synes dette rattet er mye stiligere jeg , da : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-AIRB ... otohostingLiker bedre når det ikke er alcantara på "eikene" Men nok OT fra meg Det er mulig at det er omtrukket av samme firma i Tyskland, som har trukket om det jeg har kjøpt. Mitt ratt kommer med 2 airbager, en original, og en trekt i alcantara, dette er nok grunnen til at det er alcantara også på eikene. Jeg liker best det uten alcantara på airbagen. Slik ser det ut i "full" alcantara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Enig Tommy, bruk airbagen uten alcantara du. Også enig med Dr_S, det var enda penere uten alcantara på eikene. Slik modding som du viste der, på det store M-rattet, og med multifunkksjonsknapper hadde vært toppen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Gromt ratt, men jeg synes det er litt rart det ikke er pupper på GT-rattene, det er jo det på alle andre e36 m3. Har forresten et spørsmål vedr. interiør. Jeg kjøpte meg et GT-interiør for litt siden og stussa over 3 ting. Mansjettene til gir og håndbrekk er 2-farget(grønn og svart) og kun bakre askebeger er dekt med carbon. Er det slik hos deg også? Girkula og mansjetten er forøvrig sammenhengende og med lys. Ble ikke noe klokere av å kikke på delefilmene til GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Gromt ratt, men jeg synes det er litt rart det ikke er pupper på GT-rattene, det er jo det på alle andre e36 m3.Har forresten et spørsmål vedr. interiør. Jeg kjøpte meg et GT-interiør for litt siden og stussa over 3 ting. Mansjettene til gir og håndbrekk er 2-farget(grønn og svart) og kun bakre askebeger er dekt med carbon. Er det slik hos deg også? Girkula og mansjetten er forøvrig sammenhengende og med lys. Ble ikke noe klokere av å kikke på delefilmene til GS. Håndbrekket, og girmansjett, er originalt helsort. Her er et par bilder av interiøret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Takk for info. Kanskje det var mulig å velge da bilen var ny, synes ikke mitt ser ut som ettermarked, men det kan jo være. Slik ser mitt ut, dessverre noe slitt. Vet du om det er mulig å få kjøpt slikt nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Takk for info. Kanskje det var mulig å velge da bilen var ny, synes ikke mitt ser ut som ettermarked, men det kan jo være. Slik ser mitt ut, dessverre noe slitt. Vet du om det er mulig å få kjøpt slikt nytt?http://images.bimmers.no/files/m7ahb9ngy85caw78njhe.jpg Har ikke sett dette i noen GT før, å så vidt jeg vet så ble ingen GT levert som "individual" Så jeg er nok ganske sikker på at dette er noe ettermarkedsdeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 var ikke du på rudskogen i helga? har du noen bilder? ps: har ikke bilen stått opp fra dvalen nå egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Da er det sikkert ettermarked, regner med du kan din GT Jeg får søke litt, likte egentlig at det var 2-farget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Du burde jo absolutt hatt en Tommy-hjelm: Om du skaffer en fra Forsvaret har den nesten riktig grønnfarge også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 var ikke du på rudskogen i helga? har du noen bilder? ps: har ikke bilen stått opp fra dvalen nå egentlig Jo, var på rudskogen å kjørte på lørdagen. Har noen få bilder, men SteffenM2 her på forumet, var å tok en del bilder, som han kansje får lagt ut (han jobbet for en, slik at han har ikke rettighetene til bildene) Dagen begynte bra Men det ble bedre utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 oi oi med snø på veien, kunne jo jeg også sladda hehe... så ut som om du hadde det moro utifra hvor sidelengs det gikk i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå