BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kan du gi oss en anbefalning av produkter innenfor de forskjellige gruppene Tommy? Gidder du bare sette opp en liste? Regner med du har prøvd mye forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Har du testa Prickbort? Avfetting. Nei, har ikke testet den enda, men hører mangen gode tilbakemeldinger på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 gikk det helt vest på søndagen eller? kjip skade! er jo ikke billig den leppa! men må jo regne med litt "svinn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Må nok ha en ny leppe ja, koster ca 3000.- ny her på berget, så jeg prøver først å få tak i en brukt, hvis ikke så får jeg vel handle en i tyskland. Ellers så blir det litt lakkering av div deler i vinter. Det andre deksele under der er allerede blitt polert og montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 surt får tro brakkettene mellom spoiler og stålfanger berget, så det er vel overkommelig vet det er flere som har vært uheldige med den, blandt annet den gt'n jeg så på i sverige hadde vært uheldig hos BT, brakk da han ikke kom inn i verkstedet når han skulle på eu-kontroll pga litt for høy kant, det er surt det hva hendte tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ikke verre nei, men er jo en kjip pris for litt plast... har lyst til å kjøpe en slik selv, kun for show, men er litt stiv i pris da... hva var det som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 likte ideen til BreitBau jeg å, om at du hadde kommet med noen anbefalinger om diverse vask, polish, vedlikeholds produkter siden du begynner å ha prøvd en go del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Har du testa Prickbort? Avfetting. Jeg har testet den, var egentlig veldig fornøyd med den, den tok det som ikke shampo og alt sånn tok... Men aldri brukt den i år, da meguiar's produktene har holdt i massevis. Dæven til samling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 vil fortsatt vite hva som har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Skjedd? se på leppa da er jo puslespill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 alltid trodd gt-spoilern var av metall... er den av plast? Men det gikk bra med resten av bilen håper jeg/vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 alltid trodd gt-spoilern var av metall... er den av plast?Men det gikk bra med resten av bilen håper jeg/vi Den er av plast/glassfiber. Det gikk greit, men må ha nye innerskjermer, ny spoiler, og lakkering av fronten (denne skulle lakkeres uansett pga steinsprut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Jaja.. Kunne gått så jævli mye værre det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå