Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle.

Aha, der ja! Var et par ganger jeg trodde det ikke skulle gå bra for meg der :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle.

såpass ja... så ut som om det var flere som "skvatt" litt der ;-)

men men... ordner seg nok :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle.

såpass ja... så ut som om det var flere som "skvatt" litt der ;-)

men men... ordner seg nok :-D

På banekjøring tidligere i høst greide jeg det kunsstykket og få breisladd INN i sjkikanen der...

på noen tusendelssekund lå plutselig riktig igjen men da for sent til å kunne rette den opp og snurra rett i grasset.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, husker du prisen inkl mva og rabatt?

Fant de hos schmiedmann til 971,- inkl mva og frakt... (framme that is)

Og sikkert et litt dumt spørsmål, men lærer så lenge man lever :D

Er yellowstuff klossene verdt de ekstra kronene, mtp. bremsestøv, slitasje og "bremseeffekt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betalte ca 1200.- for fremme sist jeg kjøpte (er kansje litt dyrere til M3) De støver ikke like lite som Greenstuff, me mindre en originale. Det er flere i klubben som kjører med disse sammen med originale skiver, å det fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, var innom og fikk pris av en forresten nydelig jente som satt bak skranken der i dag.. :D Kostet rett over 1000,- for framme.. (inkl. BMWCCN rabatten) Men hun klarte ikke finne til min 320i men kun de større motorene, men det er vel ett fett om jeg kjøper til 323? De har vel samme bremsene, vertfall klossene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...