Steffan C Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle. Aha, der ja! Var et par ganger jeg trodde det ikke skulle gå bra for meg der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle. såpass ja... så ut som om det var flere som "skvatt" litt der men men... ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Er det mye billigere å handle disse vaskeproduktene i statene enn det er i Norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 på mange produkter, er det vel halvpris, selv etter frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 På enden av strekket fra den nye delen av banen, og inn på den gamle, så er det en sjikane, å der ventet jeg litt vel lenge med å bremse, å kjørte (hoppet) rett frem gjennom en haug med kjegler og en sandfelle. såpass ja... så ut som om det var flere som "skvatt" litt der men men... ordner seg nok På banekjøring tidligere i høst greide jeg det kunsstykket og få breisladd INN i sjkikanen der... på noen tusendelssekund lå plutselig riktig igjen men da for sent til å kunne rette den opp og snurra rett i grasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hvor kjøper du yellowstuff klossene dine hen Tommy? Lurte på om jeg skulle prøve det på min denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Yellowstuff får man kjøpt hos Brakes.no der har jeg kjøpt mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Hvor kjøper du yellowstuff klossene dine hen Tommy? Lurte på om jeg skulle prøve det på min denne gangen? Mekonomen på Åsen, der har vi BMWCCN rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ok, husker du prisen inkl mva og rabatt? Fant de hos schmiedmann til 971,- inkl mva og frakt... (framme that is) Og sikkert et litt dumt spørsmål, men lærer så lenge man lever Er yellowstuff klossene verdt de ekstra kronene, mtp. bremsestøv, slitasje og "bremseeffekt"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Jeg er veldig fornøyd med mine hitil hvertfall. men de anbefales å brukes sammen med ebc skiver da ikke vanlige standar skiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Tror jeg betalte ca 1200.- for fremme sist jeg kjøpte (er kansje litt dyrere til M3) De støver ikke like lite som Greenstuff, me mindre en originale. Det er flere i klubben som kjører med disse sammen med originale skiver, å det fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Ok, var innom og fikk pris av en forresten nydelig jente som satt bak skranken der i dag.. Kostet rett over 1000,- for framme.. (inkl. BMWCCN rabatten) Men hun klarte ikke finne til min 320i men kun de større motorene, men det er vel ett fett om jeg kjøper til 323? De har vel samme bremsene, vertfall klossene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 320 og 323 har iallefall samme delenr. på originalklossene. Sikkert linn som var der, hyggelig jente det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Ok, får satse på at det går fint Schmiedmann har verfall alle under en kategori utenom M3. Spurte ikke etter navnet, men var en pen liten blondine med småkrøllet hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 ****** THE END****** Da var det slutt, i dag sto det en på trappa mi, med en anseelig bunke tusenlapper, å ville ha GT'en, så i morgen flytter den til et nytt hjem på sørvestlandet. MEN jeg har noe nytt å spenndenes på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå