Torbjørn H Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Merker nok sikkerhetsbeltet godt mot kroppen når du tramper den midterste pedalen i bånn med de bremsene der Godt å se at du tar vare på bilen, får lyst å gjøre slikt selv når jeg ser på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 og hva er lønna di ettersom du kaller den golfen der vinter VRAKET?? par mill i året elns? men godt og se at det finnes folk som virkelig tar seg godt av slike klenodier av biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 og hva er lønna di ettersom du kaller den golfen der vinter VRAKET?? par mill i året elns? men godt og se at det finnes folk som virkelig tar seg godt av slike klenodier av biler ca 150.- i timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 ca 150.- i timen Det var vel en spøk? Men poenget er vel at alt går på prioriteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 synd å skam at en Bmw eier har en golf i tillegg:( den er jo såå stygg.. ingen ekete bmw entusuast har en golf utenom. ikke bra.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Om du har råd til det der med 150.- i timen, så skal jeg seriøst vurdere hva jeg bruker penga mine på.. For jeg har ikke i nærheten så heftig bilpark med den lønna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 helvete ( EKTE ENTUSIAST! ) skulle d stå :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 helvete ( EKTE ENTUSIAST! ) skulle d stå :P Du veit du kan redigere innleggene dine i stedet for å skrive tre nye?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Tommys bilvalg henger nok litt sammen med hvor han jobber... Forøvrig synes jeg ikke Golf V er så ille, men til såpass mye penger er det nok en (god) del annet som hadde stått høyere i kurs hos meg personlig. Uansett, så lenge man har en GT er det ingen som skal kritisere et mer "fornuftig" valg som andrebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Stemmer det, jeg har ca 150.- i timen, å jobber hos Peder S Fjetland i stavanger (VW forhandler) Å det er kun prioriteringer. M3GT, og Yamaha R6'en er gjeldfrie, mens golfen har jeg en gunstig finansiering på, i tillegg til ansattrabatt. Å til sist, huset er innenfor 60% av lånetakst. Jeg er også av den typen som tar en fest i ny og ne, men jeg springer ikke på byen hver fredag/lørdag, å svir av 1000-1500.- hver kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Fornuftig prioritering vil jeg kalle det. Og forresten, Tommy virker for meg som en EKTE entusiast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 ok, økonomisk smart å kjøpe en golf pga at du jobber hos en vw forhandler da. (håper iallefall det er en syncro) men men, bra andre bil da, som skulle vært første bil:) litt omstokking der så har du det klart:) meg derimot hadde aldri kjøpt annet enn bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 synd å skam at en Bmw eier har en golf i tillegg:( den er jo såå stygg.. ingen ekete bmw entusuast har en golf utenom. ikke bra.. :/ Hvis ikke Tommy er en ekte bmw entusiast, hvem er det da? Ikke mange som tar vare på en sjelden BMW slik som han gjør! Tull og tøys fra din side dette aizman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 en mer ekte entusiast skal man leite lenge etter.. skal ikke være redd for og kjøpe bil av deg for man vet den har vært i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Sånn skal det gjøres! Noe som alle mennesker med følelser for bilen sin burde gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå