Gå til innhold

BMW 520 stjålet og utbrent

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Regner med jungeltelegrafen går greit i Haugesund også-og hadde det vært noen som bare tok bilen for å brenne den opp uten eiers "samtykke" og eier var glad i bilen så hadde de nok funnet fint ut hvem som har gjort det.

Det er ingen som stjeler en bil for å brenne den opp bare for spenningens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringssvindel??

Trenger jo ikke være det da.

Det var noen slike hendelser på Sola utenfor Stavanger i sommer. Da ble det gjort innbrudd i biler og etterpå satt fyr på dem. Jeg kom tilfeldigvis over en av disse sent en lørdagskveld jeg og en kamerat var å så på en bil som stod til salgs hos en forhandler.

På parkeringsplassen stod en bil i full fyr. Den ene bakruta var knust, den ene framdøraåpen og spilleren var borte. Utrolig kjipt for eieren som hadde levert bilen inn der til service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes nok av folk her i byen som dessverre er idiot nok til å finne på slike sprell. Det blir stjålet en del bil, og det har også hendt at de blir funnet igjen utbrent. Litt tidlig å rope forsikringsvindel syns jeg, det kan jo være at der finnes ærlige folk med bmw også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...