bertil Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 hvordan gjorde du dette med sparkelet? hbvordan lagde du den formen? er alt sparkel? blir det ikke jævla dyrt å bruke så mye sparkel på dette? Brukte en ring av MDF til bunn av formen, den du ser på bildet, så er det trekkt med litt fleese-pledd. Vises bedre på dette bildet.. Fleese'n er så dynket med polyester for å få den stiv. Etterpå er det lagt på mange lag med glassfiber-duk og polyester for å få det hele til å bli solid. Så er det tid for sparkel... Og det har de i store bokser på Biltema så prisen blir ikke så gal, med gratis var det jo ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Skal man bygge ordentlig bilstereo er det vel uansett ikke gratis.. Ble hvertfall veldig fint dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 neida ingenting er gratis.. men i tilfelle han hadde brukt sparkel på alt d der så hadde d jo blitt en god del dyrere enn den løsningen han hadde der! det tenkte jeg ikke på.. så veeeeldig bra ut! så jo nesten originalt ut når du var ferdig! bra å kunne litt av hvært ser jeg:P.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 SKal bygge interiør selv en gang, opptrekkt i skai.. Men problemet/spørsmålet mitt: Hvordan får folk det så pent trekkt opp som det der!? Ser jo for meg at skaien vil få masse folder der hvor det er mye former og slikt i underlaget og i kanter og bretter og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 -1: Bruk skai av god kvalitet, denne kostet 398,- pr meter -2: Skikkelig kontaktlim på sprayboks -3: Varmlufts pistol!! Den er din aller beste venn ved jobbing med skai på litt ujevne overflater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Bare husk å la spraylimet tørke LENGE før det settes i solen.. Ellers så ser skyen ut som en 90år gammel kjerring når den har sluppet fra limet. Hva type brukte du? 3M? Kontakt lim funker bra det og. Litt mere jobb å smøre på enn spraylim men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Brukte 3M sitt spraylim, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 398 kr pr meter! Finnes ikke noe billigere ett sted? Til omkring 200kr meteren eller noe heller? Syns 400kr for en meter var svært så dyrt.. Hvor kjøpte du det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Har en sånn Arizona Eagle forsterker jeg og... er det 4 kanalern du har? vet den er levert i 2 kanals og. min er nr 74 av 144 visst jeg ikke husker helt feil, bruker den på høyttalerne, funker fett, og spiller faktisk pent i tilleg til masse effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Har 4 kanals, ja. Nr 129... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 fint gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 hvordan gjorde du dette med sparkelet? hbvordan lagde du den formen? er alt sparkel? blir det ikke jævla dyrt å bruke så mye sparkel på dette? det er jo glassfiber, han har mest ikke brukt noe sparkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Veldig pent Alpine spiller FTW!!! En ting, hvordan festet du stretch lakenet ? Ser ikke noen stifter! Og hvor kjøpte du skaiet og 3M limet? Sleng gjerne ut flere bilder ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå