Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutter aldri å undres hvor lavt enkelte mennesker synker. Kom i dag til bil stående uten frontfanger. Viser seg at har syntes min frontfanger var fin og i nattens mulm og mørke demontert og stjålet den fra Kalbakken i Oslo. De har desverre dummet seg noe ut, for bilen min ser ganske helsvart ut i mørket, men er egentlig omlakkert i en ikke standard "carbon-black", så vedkomne som nå har min fanger har nok langt fra match på fargen. Dersom noen ser en sort E-36 sedan i Oslo-området med en frontfanger som ikke stemmer på fargen, ber jeg om at du noterer bilnummeret og kontakter meg, så sjekker jeg det videre. Sinnsykt lavmål å stjele en fanger på denne måten. Folk slutter pokker ikke å overraske!!

3336.jpg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Rimelig lowlife sak. En kompis fikk stjålet de sorte nyrene sine for en stund tilbake, igjen - lowlife.

Skrevet

Trodde folk hadde mer eller mindre hadde sluttet med slikt tull... :stupid:

Var det fra Martin Skatvedtsvei (så sånn ut på parkeringsnummereringen)?

Pleier vel ikke være så mange banditter der...?

Rimelig lowlife sak. En kompis fikk stjålet de sorte nyrene sine for en stund tilbake, igjen - lowlife.

Litt dårlig plaster på såret; Jeg fikk frastjålet ALL(!) utvendig styling på en

MB 190E 2,3-16 i 1991 eller 92. Var inne på et diskotek og da jeg kom ut ca 3 timer senere var fangere, kantskjørt, dørplater, skjærmbreddere og hekkspoiler borte vekk.

Skal holde øynene oppe, men jeg tror oddsen for at du ser den igjen = >0.

Også tror jeg kanskje forsikringsselskapet kommer til å se litt rart på deg :-s

.

Skrevet

OMG. Røske/skru av en fanger på en parkert bil... Ikke værst altså! Greit nok som nevnt at folk kan finne på å nappe noen nyrer, men en hel fanger tar kaka! Håper du finner tak i vedkommende!

Skrevet

Lattelig.. Er vel ikke lenge til man ikke kan ha bordkledning på huset, risikerer å våkne en dag med bare bærebjelkene stående igjen.!

Nei, man skulle ha montert på ett par tusen volt som gikk i karosseriet når man slår på alarmen, så kunne man ha sjokkert (bokstavlig talt) de idiotene som ikke respekterer andres eiendom.! :devil:

Skrevet

hmmm.....er da vel ikke verdens letteste oprasjon å skru av en hel fanger, eller er det simpelt på E36 uten å legge seg under bilen etc?

Skrevet

Går jo på forsikringa, men uansett kjipt med 4000 i egenandel og alt maset med besiktigelse, service, stress og mas. Det skjedde i Kalbakkveien. Rimelig lett å demontere disse fangerene. Er i grunn bare to bolter foran, og nappe rett av. Fester i hjulbuene etc. har de bare røsket av. Skal ta med meg skiltet til politiet, kan jo hende de er litt interessert siden det er så fokus på disse gjengene med nye landsmenn som reker rundt i området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...