Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette må være noe av det værste jeg har hørt! Fy søren, at det er mulig. Finnes ingen grenser på frekkhet. Det har kommet langt når en nesten må vurdere å montere selvskudd under frontfangeren.

Skrevet
Går jo på forsikringa, men uansett kjipt med 4000 i egenandel og alt maset med besiktigelse, service, stress og mas.

Kan det lønne seg å ta en så liten sum på forsikringa da? Bare egenandelen er jo nok til en ny fanger.

Skrevet

Takst = 20000

Det er vannvittig. Koster meg maks 8000 inkl lakkarbeid og montering.

Forsikringsbransjen med takstmenn og hele pakka er igrunn en gjeng med svindlere alle mann! Det er jo vi forsikringstakere som til slutt må betale regninga..

Skrevet
OMG. Røske/skru av en fanger på en parkert bil... Ikke værst altså! Greit nok som nevnt at folk kan finne på å nappe noen nyrer, men en hel fanger tar kaka! Håper du finner tak i vedkommende!

hadde en venn som ble frastjålet m3 bakfanger, m3 sideskjørt, m3 speil og m3 frontfanger to ganger mens den sto i garasjen. ikke nok med det. de kappet av en del slanger og rør.

Skrevet

FORBANNA blir jeg! :evil: Er ikke så lenge siden jeg fikk frastjålet felgene mine så vet hvordan det føles!

Har null respekt for folk som gjør slikt! Eier ikke folk samvitighet lenger??? :shock:

Synes samtidig litt synd på folk som gjør slikt også - er jo noe fundamentalt galt som må mangle i hodene deres!

Skrevet

Taksten er spesifisert ja. Står at selve fangeren koster 3500, noe som stemmer sånn ca, men 6000 i monteringsarbeid (2 bolter, hahah) 3000 i lakkeringsarbeid og resten i div festemateriell, lister, skjermer, gitter etc..

Skrevet

6000 i monteringsarbeid..

3000 i lakkering var vel også NOE drøyt.

Må finne ut hvilket erksted det er, så en kan holde seg laaaangt unna de. :)

Men du kan vel ta pengene, og fikse det selv?

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp ny komplett M3 fanger fra BMW. Innhentet priser på lakkering, og fikk lakkering til 2000. Alt i alt 7500 kroner, og da tok jeg monteringen selv :D

Skrevet

All credit til Stovner politistasjon. De fant masse fingeravtrykk på skiltet mitt som pakket hadde røsket av og lagt igjen. De skulle kjøre det i databasen, sa de. Dukker det opp noen, så er det done deal.. Ble positivt overrasket over at de i det hele tatt gadd å prate med meg. Har null positiv erfaring med servicen i politiet fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...