Stonescream Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 yo På min spiller har jeg 4 utganger. På forsterkeren har jeg 6 phono innganger fordelt på fremme, bak, og så sub. Bruker jeg ene utgangen fra spiller og så 2->6 overgang på forsterkeren har jeg ingen hyling/skurring. Bruker jeg 4 utganger på spilleren og så inn på forsterkeren har jeg fryktelig hyling/ skraping. Har forsøkt med forskjellige phono kabler og får hyling uansett. Kan signalkabelen være grunnen selv om ingen av phonokablene jeg testa med ligger like ved den? Har fin lyd her nå, men hadde jo vært morro å kunne brukt alle utgangene. Noen tips om hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Om signalkablene ligger for nære strømkabelen, kan dynamostøy høres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Var det som er litt rart. bruker jeg den vanlige phono kabelen + en som jeg bare legger over setene og bak til forsterkeren får jeg hyling. Tar jeg bort den som jeg legger over setene= ingen hyling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Hyler det fra begge utgangene på spilleren? Kan være en jordningsbane i spilleren som er brendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå