Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig å se hva mennesker får til uten å bruke high-teck verktøy! Men er vel ikke akkurat Bmw kvalitet og finish på det de lager.. he he :)

Skrevet

lastet ned begge episodene nå, men får ikke til å spille dem av i vinamp.. Prøver da i VLC player, men får da opp att det er noe gale med filene.. trykker fix å de blir kuttet til 20 -30 minutt.. WTF???

Skrevet

Hehe. satt å koste meg med dette programmet på søndag. Discovery er forøvrig den kanalen jeg ikke hadde klart meg uten.

Hadde vært artig å kommet med en av de bilene de bygde til Biltilsynet her i Norge ;)

Skrevet
lastet ned begge episodene nå, men får ikke til å spille dem av i vinamp.. Prøver da i VLC player, men får da opp att det er noe gale med filene.. trykker fix å de blir kuttet til 20 -30 minutt.. WTF???

Spilte de av i VLC selv jeg.. fungerte helt finfint det. Sjekk at du har fått lasta de ned på riktig vis og at du har fått hele filene? Den første er 302MB og den andre 341MB, sånn ca.

Skrevet

hmm.. første er på 247 mb.. merkelig.. prøver å laste ned en gang til, men filen krymper når jeg opner den.. opnet den i VLC og da vart filen på 157 MB etterpå..

EDIT: Nå funker det! yey

Skrevet

Helt sprøtt hva de får til :o Den motor"shoppen" var det småvilt mye utvalg! Utrolig at de putter nedi en 1.8L forgasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...