Hendo Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 som overskriften sier... hvordan ville dere montert 2x 10" i en E28 for å få pen look og bra effekt?... ikke lyst på bare en firkantet boks bak i bilen.... noen som har noen forslag.... bilder?.. trenger ikke være E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 jeg har 2 10" bak i min e30. har bare de stående mot baken på bilen. bra effekt det i alle fall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 2 forsterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 ingen forslag... eventuelt med glassfiber etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Tja.. hjulbrønn? eller bygge elementene inn i sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 kunne tenke meg å bygge elementene på hver side..."inn i sidene" .. i en vinkel.... hvordan får jeg det til å sitte?... sliter litt med att boksen jeg har i dag flytter på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumba Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Skal du ha god lyd i e28 må du få lyden fram i kupeen, det er 2 måter og få det til på, enten må du montere 2 frilufts subber i seteryggen eller den beste løsningen er om du bygger en båndpasskasse og setter portene fra kassen og gjennom hatthyllen. I min gamle 525 e28 valgte jeg den siste løsningen, med 2 x 12" cadence spilte jeg 145,8 db. noe som jeg vil påstå er ganske bra. svarer gjerne på flere spørsmål du måtte ha om anlegg i e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 hmm... jeg er også intresert i denne tråden her.. har en 525i som jeg skulle hatt litt lyd i... og er ikke redd for å eksperimentere med glassfiber noen som har bilder av dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 jeg har to kasser bare... separate for har forskjellige elemtener, bare koblet i paralell... funker bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 ja litt fiber hadde ikke vært dumt det...... blir kanskje en kasse med 2x10 ... "båndpasskasse og setter portene fra kassen og gjennom hatthyllen" men hva med portene igjennom armlene i baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå