Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
en idiot av en pappa som trur han er verdens mester i alt men tydelig bare verdensmester i å ødelegge

"jeg skal sveise det sammen igjen" helvettes kødden kan jo faen ikke sveise engang så hadde vel blitt til atte jeg måtte sveisa det

Ha-ha :lol: Dette er så bra!!! :lol:

Skulle vært flue på veggen når du og faren din skrur :lol:

Han mener det sikkert godt :wink:

.

det trur jeg de fleste ville vært... jeg vil i allefall se en film fra det.. hæhæ

jeg som sto og kjefta og smelte, pappa som bare sto der forvirra og unnskyldte seg og mamma som kom løpanes i 200km og kjefta som en gud på meg siden jeg kjefta på pappa og jeg som kjefta på hu siden hu kjefta på meg siden jeg kjefta på pappa siden han ødla undervannshuset mitt...

faen å kaotisk.. hahahah.. men det årner seg til slutt :D

:roll::roll::roll:

Hvor gammel er du egentlig?

Du høres ut som en utskjemt drittunge i tenåringskrisa :wink:

Skrevet
en idiot av en pappa som trur han er verdens mester i alt men tydelig bare verdensmester i å ødelegge

"jeg skal sveise det sammen igjen" helvettes kødden kan jo faen ikke sveise engang så hadde vel blitt til atte jeg måtte sveisa det

Ha-ha :lol: Dette er så bra!!! :lol:

Skulle vært flue på veggen når du og faren din skrur :lol:

Han mener det sikkert godt :wink:

.

det trur jeg de fleste ville vært... jeg vil i allefall se en film fra det.. hæhæ

jeg som sto og kjefta og smelte, pappa som bare sto der forvirra og unnskyldte seg og mamma som kom løpanes i 200km og kjefta som en gud på meg siden jeg kjefta på pappa og jeg som kjefta på hu siden hu kjefta på meg siden jeg kjefta på pappa siden han ødla undervannshuset mitt...

faen å kaotisk.. hahahah.. men det årner seg til slutt :D

:roll::roll::roll:

Hvor gammel er du egentlig?

Du høres ut som en utskjemt drittunge i tenåringskrisa :wink:

Tror også jeg slutter meg til forrige taler :?

Folk som brøler og kjefter har dessverre sluppet opp for seriøse argumenter...... Hvor gammel er du :?:

Skrevet

er nok 22... men er noen som har litt mer tempramang enn andre da.. menmen

driter i det nå blei bare så jææævli forbanna med engang

Skrevet

Hehe.. Trur eg dauer av latter.. Haha... Gla eg har ein far som eg veit at vist han seie han kan det, så kan han det også..

Eg knuste propellen på eine båten som eg hadde for eit tid tilbake (Skipsplast med 75 hk - var jo faen meg ikkje i kontakt med vannet når eg gjekk på fult) og den sendte eg inn til eit verkstad her i Bergen som sveiste propellen fin igjen.

Dei var faktisk så hyggelege at dei modifiserte den litt også :D Fekk to knop meir på toppfarten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...