Sandersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Dette ser man ikke så ofte akkurat Hadde driti i buksa vist en slik hadde kommet sidelengs mot meg i en sving http://www.youtube.com/watch?v=4sfDpJINlFQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 det er rått men gå ned til oxum container service på eidanger så ser du ofte container bilene kommer sidelengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 He-he. Når trekkvognene ikke drar på en henger er disse relativt raske. Volvo Trucks har jo nå lansert det som skal være verdens raskeste lastebil. Denne skal ta Scania's versting som idag har en V8 på 620hk og 3000Nm. Volvoen skal ha en R6 på 660hk og 3100Nm, uten noen form for momentbegrensninger!!! Blir spennende å se om Scania svarer på det og om hva som skjer med MAN i fremtiden. Hvis alt går etter planen blir MAN Scania. Scania ser det firøvrig interessant med MAN da MAN har 7,5 tonnere noe som Scania IKKE har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 jasså, fusjonering på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Hvor raskt går egentlig disse uten noen trekkvogn? Og uten at de er rigget for racing eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Vel, jeg kan ikke svare hvor raskt de kan gå, da jeg tviler på at det er opplyst slike tall på nett - alle tunge kjøretøy har fartssperre på 80 eller 90 km/t. Men de er relativt raske uten henger hvis de har pulver under bena.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Tror jeg hadde følt meg litt ubekvem hvis jeg satt på der.. Må jo føles ut som man skal tippe i hver sving.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ser at det var dårlig formulert av meg, men det jeg egentlig mente var 0-80 (0-100 evnt). Kanskje ikke så mye opplysninger om slikt heller men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Tror jeg hadde følt meg litt ubekvem hvis jeg satt på der.. Må jo føles ut som man skal tippe i hver sving.. Neida - tyngdepunket er lavt, så du vil nok ikke føle det.. Ser at det var dårlig formulert av meg, men det jeg egentlig mente var 0-80 (0-100 evnt). Kanskje ikke så mye opplysninger om slikt heller men..... Det er desverre svært lite fakta å oppdrive, men mulig dette står nevnt i diverse borsjyrer. Har papirer og brosjyrer på Scania R serie og kan se om det er en slik "teknisk" guide som blandt annet er å finne i BMW's.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 måtte vært kjempe kult og slædde rundt i den høyden der. Noen som har en lastebil til utlåns her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå