isanfa Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Noen som klarer og legge felgene fra E30n over på min E46. Er lei av felgene mine, og vil se hvordan biln blir med disse felgene. Kanskje en annen farge på felgene. Noen som har forslag til farger/andre felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ikke kjent med photshop men prøvd klipp lim, eventuelt resize? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Har et foto red program, men hjelper ikke med masse fine programmer, når man ikke kan bæret om og bruke dem. Er ikke av de som har vokst opp med data for og si det slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Kan kansje prøve åpne bilde ditt i windows sitt eget paint. Marker rundt felgen med stiple verktøyet, rediger - kopier - hent opp ditt andre bilde og lim inn og flytt bilde over felgenen.Mulig dette kan gå./? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ikke verdens beste photoshop men du ser da hvordan det blir.. Ble kult det da.. Ble faktisk sinnsykt kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ganske så kjapp en, så den er ikke dønn! Men gir deg en pekepinne på hvordan det ser ut! Edit: DOOH, slått på minuttet! Men brukte mindre tid på å modde på hjula enn tiden ps bruker på å starte opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Ikke "tosken" med de hjula der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 niice:) *vill åsså lære photoshop* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Ikke verdens beste photoshop men du ser da hvordan det blir.. Ble kult det da.. Ble faktisk sinnsykt kult! Det blei sinnsykt kult Trur eg må selge felgan mine. Lyst og prøve og legge på gullfarge?? Eventuellt felgene fra denne bilen. Er VELDIG takknemlig for at du/dere gidder hjelpe meg. Er gull verd og c felgene på biln for og se om det vill passe, før man kjøper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 det går jo ikke ann å gå lei av schmidt (hvis det er sånn det skrives?)felger .. det er jo de nest tøffeste felgene som finnes!! OZ Futura kommer på en klar førsteplass fra min side Men for all del det var tøffe felger, men tror det blir finere hvis du bruker sølvfargen som er på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Schmidtfelgene er jo rå da. Men det var jo slettes ikke feil med gule/gull OZfelger heller da. Ble litt mer racingstuk over den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 syns det ble lekkert jeg..meget stilig..passet bedre på e46`en enn på min e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 syns det ble lekkert jeg..meget stilig..passet bedre på e46`en enn på min e30 Takk for låne av bildet av felgene dine Ka de felgan hete? Må væl sjekke ut om dem finnes til biln min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Litt dårligt men, men..er absolutt ingen ekspert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Er takknemlig for alle forslag Vill noen legge gull/kobberfarge på de gule felgene, hadde vært fint og cdd om det blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå