Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandags morgen så skulle jeg levere bilen min på verksted. Så jeg slår av en prat med kundebehandleren, da han forteller meg at BMW Norge er på besøk med en ny demobil. Så kundebehandleren, 2 mekanikere og jeg går ut for å teste bilen da den har nightvision, og ingen av oss har vært borti det før. Noe så rått!! det var på dagen så skjermen var helt mørk, men man kunne se der det var varme så lyste det opp. folk som gikk forbi så man kjempeklart og biler som var varme inni så lyste rutene opp. Er det noen her inne på forumet som har dette på bilen sin? dette er definitivt noe jeg skal ha en dag.

Skrevet

nightvision er drit kult, litt kjip prislapp dåh men... meg og papps var å testa en bmw 645 cabriolet med nightvision for en stund tilbake. KONGE BIL seie eg bare :D

*ære være dei som kjøper noe sånt!* :P hehe

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at Night Vision først blir skikkelig effektivt (og sikkert) når systemet kan kombineres med Head-up-display... :?

Skrevet
Jeg kan ikke skjønne annet enn at Night Vision først blir skikkelig effektivt (og sikkert) når systemet kan kombineres med Head-up-display... :?

Sleng på noen hellfire raketter i tillegg så er du sjef på veien.

Skrevet

Hehehe... da ikke bare ser du forhindringene om natten, men du kan til og med rydde forhindringene av veien... :lol:

Skrevet

Jeg mener å huske (1999) at jeg leste en artikkel om nightvision i det tidliger norske bilmagasinet Drive. Der omhandlet artikkelen en Caddilac Seville som hadde dette utstyrt. Det var da samkjørt med headup- display.

Kvaliteten på det hele vet jeg ikke hvordan er, men samkjøring av nightvision og headup burde vært en kobinasjon du fikk hos BMW også.

Skrevet

Hehehe... da ikke bare ser du forhindringene om natten, men du kan til og med rydde forhindringene av veien... :lol:

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...