Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der var noe av det mest spesielle jeg har sett.. Fronten var tøff, men klarte ikke heelt og vende meg til bakenden. Men se på prestanda da, og vekt og hk forhold ;)

Skrevet

Snodige saker :) Skulle nesten tro at prestanda tallene skulle vært raskere egentlig, ser jo ganske lett ut. Til sammenligning så har jo Saleen S7 en vekt på 1338kg og 750hk (V8)... den durer jo unna 0-100 på 2,8.

Så nesten litt science fiction aktig ut den der :D

Skrevet
Snodige saker :) Skulle nesten tro at prestanda tallene skulle vært raskere egentlig, ser jo ganske lett ut. Til sammenligning så har jo Saleen S7 en vekt på 1338kg og 750hk (V8)... den durer jo unna 0-100 på 2,8.

Så nesten litt science fiction aktig ut den der :D

Trodde ikke det var mulig med 2,8 sek med rwd

Skrevet
For å være nøyaktig så bruker den 2,8 sec på 0-60 MPH (0-96,56km/t) Så jeg vil tippe kanskje 2,9-3,0 sec til hundre, om ikke mindre.

Grom bil er det, det er helt sikkert har sett ett program på discovery om den, synes ikke designet er det beste, men det virker tydligvis,

når jeg først snakker om utseende men er jeg Gallardo er noe av det peneste som kan kjøpes.

Skrevet

Når vi først er inne på spesielle biler... Ariel Atom er uten tvil min favoritt... :love: ... Eller hva med mellom 450-500 Kg bil og 300 HK fra en kompressormatet toliter V-Tech motor fra Honda. Alternativt kan man f.eks kjøpe en alminnelig toliter V-Tech motor fra Honda på 220 HK. 0-100 Km/t går løs på alt mellom 2,9 og 3,5 sekunder. Topphastigheten er 225 til 250 Km/t. Den koster fra ca. 245000,- norske kroner før avgifter.

http://www.youtube.com/watch?v=VdkEV-t9jg0

IMG_0002_001.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...