Gå til innhold

316i 99mod. Spesielle problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kamerat som vurderer å kjøpe en 316i 99 mod. kjørt av en eldre kar. Er det noen spesielle ting han bør se etter på denne?

Skrevet

Ikke noe annet enn rust egentlig.

Kjøpte en 99mod ny, ingen racer men ingen sinke heller.

Kjører rundt 90 mil også på en tank hvis man tar det pent.

Kan anbefales på det sterkeste

Skrevet

Et meget vanlig feil på e46 er ledningsbrudd til passasjerairbag/beltestrammere. (gul airbaglampe) Se etter rust under reservehjul. og rust generelt under bilen. se til at bilen har hatt inspektion II på siste eller nest siste service!

Skrevet

Dette er jo en e36, men takk for tilbakemeldinger uansett. Fant også en rikholdig omtale på autopower sin begagnatguide.

Skrevet
E36 Stasjonsvogn kom vel som 99 modell ja..

De første E36 Touringene (320i) ble produsert i mai måned 1994 og de siste ble produsert i mai måned 1999. De første E46 Touringene ble produsert i mai måned 1998 og de siste i juli måned 2005.

Skrevet

Helt OFF TOPIC men prøver uansett.. hvorfor annonsere en bil som 99 mod hvis den er regget i 98?????vet jo at det blir annsett som en 99 når det er så sent på året, Men hvis du skal ha lån/bytte inn bilen noen steder er det jo 98 som gjelder samme med forsikring også :) og bilen er jo da for alt i verden produsert i 99 ..Bare en tankevekker,det hadde blitt 98 som hadde tellt for min del :)

ON TOPIC Megt fin bil til ikke avskrekkende pris(min mening)Finnes ingen bedre ting en å kjøpe orginalt og gjøre alle mod selv :D

Skrevet
Helt OFF TOPIC men prøver uansett.. hvorfor annonsere en bil som 99 mod hvis den er regget i 98?????vet jo at det blir annsett som en 99 når det er så sent på året, Men hvis du skal ha lån/bytte inn bilen noen steder er det jo 98 som gjelder samme med forsikring også :) og bilen er jo da for alt i verden produsert i 99 ..Bare en tankevekker,det hadde blitt 98 som hadde tellt for min del :)

BMW skifter alltid årsmodell i september og derfor er alle biler som blir produsert fra og med september neste årsmodell. Min bil er f.eks produsert i november 2002 og er derfor iht. BMW en 2003 modell. Årsaken til at modellskiftet gjennomføres i september er trolig fordi BMW benytter industriferien i juli/august (i Tyskland) til å skifte ut div. utstyr/maskiner i produksjonsannleggene som er nødvendige i forbindelse med neste års modeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...