Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt østblokk eu look over de, men man må da jo strengt tatt være stolt over flagget da.. det er jo i det minste fint..

fonttypen og den blå bakgrunnen til flagget derimot :(

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva er feil med det norske flagget? Synes det er fint jeg :) Man skal være stolt av flagget sitt ;) Akkurat som bilmerket sitt ;) hehe

reklamere for de som står å venter på biler fra norge, her er norsk bil kom å ta...er skeptisk på dette etter jeg leste om alle bilene som bli stjelt. menesker som har fått livet ødelagt av smuglere som targetere norske biler..

hva er neste da, jeg liker ikke denne utviklinga bil norge har hatt.

vi må betale dyrt for at enkelte partier skal gamle på børsen. nei i disse dager er valgløfter nesten obligatorisk å bryte. straff oss som lever nederst på rangstigen slik at de rike kan bli rikere.

jeg kommer i såfall til å ha disse skiltene liggendes og kun bruke de om jeg må...

Skrevet
Du trenger ikke å skaffe deg nye skilter 20B3R. Du kan bruke de du har eller kjøpe nye til rundt 400 kr. Jeg vurderer å kjøpe de nye, men har ikke helt klart å bestemt meg enda.

ja ok, holdte på koke over når jeg så at de hadde kommet med nye skilter, jeg mener det er staten som må ta denne kosnaden i såfall.

men hva skjer om jeg vil en tur til tyskland da, må jeg ha disse skiltene da?

kan jeg ikke bare klistre ett flagg på da hehe

Skrevet

Jeg tror jaggu jeg skal gå til anskaffelse av nye skilter. Liker detaljen med det norske flagget faktisk. Vet ikke helt hva det er, men syns det ser ganske bra ut! -Fonten kunne dog vært en annen :!:

Skrevet
ja ok, holdte på koke over når jeg så at de hadde kommet med nye skilter, jeg mener det er staten som må ta denne kosnaden i såfall.

Reiser du til Tyskland med dine gamle skilt (dvs, alle før 1.nov 2006), så må du klistre på en stor N bak på bilen ja. Evt, så kan man vel også få disse med en magnetbakgrunn, slik at den stygge saken kan fjernes fort.

Skrevet

I mine øyne ser de nye skiltene greie ut på nært hold, MEN når du møter en bil ute i trafikken og ikke ser direkte på skiltet så ser det jo ut som en hvilken som helst østblokk bil :? Synes liksom ikke det ser så eksklusivt ut når en ny femmer kommer med "polske" skilt!

Skrevet

Reiser du til Tyskland med dine gamle skilt (dvs, alle før 1.nov 2006), så må du klistre på en stor N bak på bilen ja. Evt, så kan man vel også få disse med en magnetbakgrunn, slik at den stygge saken kan fjernes fort.

javist med magnet hørtes bedre ut. tenkte vi måtte ut med kr for nyskilt igjen.. Liker jo flagget er ikke det. men skeptisk til å reklamere om hvor jeg kommer fra sånn sett. men funker det med magnetflagg så er jo det greit. kan jo ta av det enkelt og koster ikke all verden..

Skrevet

Helt forkastelig at staten i det hele tatt har LOV til å gjøre en slik endring uten noen form for demokratisk avstemning. Dette raker oss mange! Skal vi billister plutselig bestemme at alle på stortinget skal gå i gule uniformer med et lite kort der deres tittel står statuert med rosa skrift? Akkurat. Dette er jo egentlig en fillsak for de fleste, men prinsipp.

Begynner nesten å bli "redd" for å miste de gamle skiltene mine, for blir de borte må man til med disse.. :x

Du kan tro jeg limer på en stor stygg "N" da jeg drar på svensktur :lol:

Skrevet

ja den demokratien :stupid: . lenge leve norge ](*,)

vi har snart ikke noe vi skulla ha sagt samma hvem vi stemmer på.

Lurer jaggu på hva som skjer med dette landet vårt, verdens mest gebyrpålagte land.. tenkt dere investert litt av dissa oljepenga i å trygge motorsporten litt for oss bilgale, åpne anlegg og baner hele året uten at det koste skjorta + bygge ut flere annleg men dette har de jo ikke råd til når de skal spekulere på børsen med en par hundre mill.8-[

sitter jo mennesker i ens jobb bare for å finne noen flere måter å gebyrpålegge oss noe mere :evil:

:arrow: FREEDOM

Skrevet
Helt forkastelig at staten i det hele tatt har LOV til å gjøre en slik endring uten noen form for demokratisk avstemning. Dette raker oss mange! Skal vi billister plutselig bestemme at alle på stortinget skal gå i gule uniformer med et lite kort der deres tittel står statuert med rosa skrift? Akkurat. Dette er jo egentlig en fillsak for de fleste, men prinsipp.

Begynner nesten å bli "redd" for å miste de gamle skiltene mine, for blir de borte må man til med disse.. :x

har du ikke tatt medisinen din i dag? folkeavstemming angående bilskilter :roll:

Skrevet

har du ikke tatt medisinen din i dag? folkeavstemming angående bilskilter :roll:

Er Det demokrati må vi vel få det. noe galt i og få være med avgjøre dette, er jo mine penger det er snakk om, skjønner deg om staten hadde tatt omkostningene da,men uansett prinsipp. hvorfor betale for dette om 2 år er det sikkert noe anet vi bli pålagt å uten å ha noe vi skulla sagt..

Skrevet
Hvorfor må den blå bakgrunnen være der?

Hadde vært mye penere med bare flagget og "N"'en mot hvitt!

Sier meg veldig enig i den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...