Arimanni Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Legger ut ein Toyota Camry XL 1988 mod til salgs, 5000 kr - bud, for ein kompis. Bilen har vorte påkjørt bak (sjå bilder). Km standen meine eg å huske var på ca 220 000, men bærer ikkje preg av det. Bilen er ellers fri for rust rundtom, og har vorte godt vedlikeholdt. Det som eg veit må fikses, er ny baklykt (og ein liten bulk for dei som bryr seg om vinterbilen sin). Ellers er bilen i bra stand. Det følger med nesten nye vinterdekk og ny eksospotte. Bilen er ikkje EU-ok, og staget som skal holde hjula i rett posisjon bak må skiftest (hjulet er skøve fram der skaden er). Bilen bruker også litt olje, men ellers er motoren i bra stand. Bilen er pr. dags dato avskilta. BILEN SKAL VEKK! Og går til første mann som kjem med pengene! Kan få tak i eigaren på tlf 91 60 26 33
///Martin Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 fin bil..............Men hadde det ikke vært så langt unna hadde e henta den imorra! Har den vært på EU??? ellers noen deffekter...TRENGER SÅRT VINERBIL HER!
Hankook Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Syns denne skulle vært postet under "annet selgest"
Fredrik Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Jeg har som "Hankook" var inne på flyttet denne annonsen til "annet selges" forumet iom. at en Toyota ikke er en BMW...
Arimanni Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Hehe.. Greit Såg berre at nokre andre hadde lagt ut "andre" biler til salgs der og at dei ikkje hadde vorte flytta, så eg prøvde meg litt eg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå