Gå til innhold

BMW car Club America!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg meldt meg inn i BMW klubben her i USA.må nesten teste den

og mens jeg er her i Statene.får se hva de har å by på.

i følge nettstedet deres så virker de veldig profesjonnelle å aktive.

og bladet deres "The Rondell" kommer ut 1 gang i måneden,og har ca 150 sider,så dette kan bli interesant.

er nok sikkert verdt de 40$.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er så lite treff, så ta intiativ og start egne vel? Er ikke verre en og dra fram en grill på en liten plass, no papp stoler, og annonsere rundt omkring, vips så har du flott treff! :)

Går ikke ut på hvor det er, eller hvordan det ser ut, men hvor hyggelig folk har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror medlemsbladet til amerika-gjengen skal være meget bra. Vet det er noen nordmenn som er medlemmer kun for å få det bladet der.

Du får satse på at en gang i måneden betyr en gang i måneden, og ikke to ganger i året slik BMWCCN opererer med for tiden. Neste nummer ligger visst foreløpig an til rundt juletider - jeg kan ikke huske når sist nummer kom ut, men der stod det at neste skulle komme i oktober..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Fikk første utgave av "the rondell" i dag,bladet til klubben. 155 sider,og masse god lesning. i dete nr var der masse om nye 335 coupe,og om BMW M6 cabriolet.

og masse reklameannonser om turbokit til de fleste bimmere osv. litt annet enn "fahrfreude"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...