jcvold Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 da har jeg meldt meg inn i BMW klubben her i USA.må nesten teste den og mens jeg er her i Statene.får se hva de har å by på. i følge nettstedet deres så virker de veldig profesjonnelle å aktive. og bladet deres "The Rondell" kommer ut 1 gang i måneden,og har ca 150 sider,så dette kan bli interesant. er nok sikkert verdt de 40$. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Hmm høres bra ut det, ser det er mye "car meets" ute å går "over there", der folk bare møter opp på parkeringsplasser på kveldstid. Hadde nok vært kult å være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Bimmerfest hadde virkelig vært noe å være med på, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Når vi er inne på dette. Er det bare meg eller er mange som syntes at BMWCCN gjør en heller laber jobb når det gjelder arangmenter (ikke de to bmw dagene da), oppdatering av hjemmesider etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Jeg syns også de gjør en laber jobb med arrangementer.. Ikke det jeg har fått lappen og begynt å stille opp på de enda akkurat, men jeg skal være enig med deg: Det er for lite bmw-treff rundt om i landet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Vist det er så lite treff, så ta intiativ og start egne vel? Er ikke verre en og dra fram en grill på en liten plass, no papp stoler, og annonsere rundt omkring, vips så har du flott treff! Går ikke ut på hvor det er, eller hvordan det ser ut, men hvor hyggelig folk har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 virker som at de her borte er mer aktive da,men har vel et par medlemmer mer men når det gjelder det norske så er det begynt å tape seg,bladet kommer ikke ut i tide osv... så har store forventninger til BMWCCN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Tror medlemsbladet til amerika-gjengen skal være meget bra. Vet det er noen nordmenn som er medlemmer kun for å få det bladet der. Du får satse på at en gang i måneden betyr en gang i måneden, og ikke to ganger i året slik BMWCCN opererer med for tiden. Neste nummer ligger visst foreløpig an til rundt juletider - jeg kan ikke huske når sist nummer kom ut, men der stod det at neste skulle komme i oktober.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 får satse på det ja.skal snart kjøpe meg bimmer her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Fikk første utgave av "the rondell" i dag,bladet til klubben. 155 sider,og masse god lesning. i dete nr var der masse om nye 335 coupe,og om BMW M6 cabriolet. og masse reklameannonser om turbokit til de fleste bimmere osv. litt annet enn "fahrfreude" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 har klubben noen internett side? høres ut som man må prøve et medlemskap dær vi bladet er så bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 har klubben noen internett side? høres ut som man må prøve et medlemskap dær vi bladet er så bra... http://www.bmwcca.org/ http://www.bmwusa.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 kosta kun 40 dollar å være medlem.da får du og medlemskort og BMWCCA klistremerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Drøye 250,-.. pen pris. Og bladet hvor mange ganger i året? Har lurt på å melde meg inn tidligere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 bladet komer 1 gang i måneden,om ikke oftere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå