Morten89 Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 En kompis kjøpte seg en 325 på tirsdag. Han sier selv at den er strøken, men det tror jeg ikke noe på fordi han ga bare 10 lapper for den. Hva mener dere BMW-folk?
Saltkjelen Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Jeg rekner med at det er en E30 325? Kjøpte han den fra Hemnes? For all del, bilen kan være strøken, men hvis den ble kjøpt fra Hamnes er den nok ikke strøken. Ringte på en 325 til 10000 der og den var hverken eu godkjent og den hadde stått stille lenge..
wheelman Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 ja... den kan være strøken i hans øyne:) den definisjonen er jo opptil hver enkelt! eller han kan ha vært heldig og faktisk fått en strøken 325 til den prisen, enkelt og greit.
Morten89 Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 vet ikke hvor han kjøpte den fra, men den var ikke eu-godkjent og hadde stått lenge. har ikke sett bilen selv, men den er visst svart.
Saltkjelen Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Ja, det er nok den fra Hemnes - hvertfall utfra beskrivelsene... Jeg vil ikke si at den bilen er strøken men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå