Gå til innhold

BMW 325i cab...oppdatert med flere bilder

Captain
 Share

Anbefalte innlegg

EDIT: lagt ut flere bilder, på side 2 - http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=456569#456569

Kjøpte nylig en 325iC, har tidligere hatt en 92' 320i coupe, så visste godt hva jeg ville ha. Eller, ville forsåvidt ha M3 da, men den ble i dyreste laget, maybe next time :lol:

Har hatt bilen i ca. 1 mnd nå, og er veldig fornøyd. Er gjort litt småtteri med bilen, byttet lykter og blinklys rundtom, eksosanlegg fra supersprint, luftfilter, senkefjærer, dempere, speil, hardtop til vinterbruk, sitter 18" på sommer og 16" på vinter.

1252749-bilde1-nybildefrafenerbahcekampen.032.jpg

1252749-bilde3-nybildefrafenerbahcekampen.049.jpg

1252749-bilde6-nybildefrafenerbahcekampen.034.jpg

Har ikke så mye videre planer for den, er fornøyd med bilen slik den er, kun det at jeg kunne tenkt meg litt mer dreiemoment, gjerne noe billigere enn de 40.000 en kompressor fra ESS koster.

Kom gjerne med tilbakemeldinger og tips. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for feedback, kjenner til at e36 kan fort bli en del lavere bak enn foran med senk ja. Litt i tvil om jeg egentlig vil ha den noe lavere foran, er redd den kan slå borti alt som er av humper & dumper rundtom på vår gode veistandard...men M3-skjørt hadde nok gjort seg ja, absolutt. Noen som har en link til nettbutikk som fører de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...