Captain Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 EDIT: lagt ut flere bilder, på side 2 - http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=456569#456569 Kjøpte nylig en 325iC, har tidligere hatt en 92' 320i coupe, så visste godt hva jeg ville ha. Eller, ville forsåvidt ha M3 da, men den ble i dyreste laget, maybe next time Har hatt bilen i ca. 1 mnd nå, og er veldig fornøyd. Er gjort litt småtteri med bilen, byttet lykter og blinklys rundtom, eksosanlegg fra supersprint, luftfilter, senkefjærer, dempere, speil, hardtop til vinterbruk, sitter 18" på sommer og 16" på vinter. Har ikke så mye videre planer for den, er fornøyd med bilen slik den er, kun det at jeg kunne tenkt meg litt mer dreiemoment, gjerne noe billigere enn de 40.000 en kompressor fra ESS koster. Kom gjerne med tilbakemeldinger og tips. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Vakker bil Fin farge å alt, å ingen ting slå hardtop! Jeg ville kanskje senket den litt forskjellig, mindre bak i forhold til fremme, ser ikke alltid bra ut med en bil som "steiler". BMW er har det med at du må senke dem mer fremme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Fin bil. Litt mye senk bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Pen bil. Litt lite senk forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Fin bil. Litt mye senk bak? Litt lite foran kalles det Seriøst fin bil! Bare få lagt den mer mot bakken foran, så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Denne så fin ut og E36 kler sølv godt! Som de andre har nevnt, så kan du godt senke den litt til foran og montere M3-sideskjørt, da blir bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Strøken 325 cab! Eneste jeg ville gjort, var å satt på M3 skjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Flott bil! kledde fargen veldig bra. Støtter Dr_s med å få på M3 sideskjørtene. Ser at du også har elektriske stoler. Virker mer "vanlig" med det i cabrioletene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Takk for feedback, kjenner til at e36 kan fort bli en del lavere bak enn foran med senk ja. Litt i tvil om jeg egentlig vil ha den noe lavere foran, er redd den kan slå borti alt som er av humper & dumper rundtom på vår gode veistandard...men M3-skjørt hadde nok gjort seg ja, absolutt. Noen som har en link til nettbutikk som fører de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 BMW-forhandlere, GS bildeler, Schmiedmann og Koed selger M3 sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Sexy bil du har! E36 kler faktisk grått veldig godt Ikke voldta den bare så blir det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Fin bil Likte spesielt godt felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Den var pen ja! E36 kler sølv utolig godt som andre sier her, kanskje fordi det ikke er så mange sølvfargede e36'er? Jeg ville bytta ut rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Flere bilder av interiøret? Alltid lurt på hvordan det greiene der tar seg ut. Pen bil forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Er det bare gjenskinn eller er det lakkert en list på hanskerommet ditt i sølv? Og rett under.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå