BalleKnalle Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Virkelig pen bil men jeg personlig likte ikke frontlyktene + blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Sitter noen sølvfargede lister der ja, er samme rundt lokket mellom setene, og samme rundt hele betjeningen til klima+kj.computer. Det satt der når jeg kjøpte den, er ennå litt usikker på om jeg skal la de være eller ikke, i utgangspunktet likte jeg de ikke, men blir jo mer vant til de etterhvert... Kan ta noen flere bilder en av de nærmeste dagene. Smaken er som baken, jeg synes lykter og blink passer utrolig bra, men alle får selvfølgelig mene hva de vil, fint med kommentarer, takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Btw, felgene er vel samme design som de som sitter på nyeste M5?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 ...er ikke lett å svare alle i en post tydeligvis Rattet ja, kunne tenkt meg 3-eket M-ratt, i skinn såklart. Hadde det i 320en jeg hadde for et par år siden...nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Nydelig og flott styla cab . Men enig med flere her angående senken, må enten ned foran eller opp bak syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Flere som mener den må opp eller ned enten bak eller foran ja...til mitt forsvar ser det mer "ekstremt" ut (forskjellen altså) på bildene enn det det er i virkeligheten. Tviler liksom på at jeg kommer til å heve den noe bak, det lir helt "feil" for meg, samtidig som den er lav nok foran som det er, vil jo ikke bruke den som plog om vinteren heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Liten oppdatering med flere bilder...bilen står fremdeles på vinterdekk, noe den skal gjøre en stund til, da jeg for tiden er "mellom førerkort" Vinterdekkene er 205/55-16, sommerdekkene som venter er 225/40-18 og 255/35-18. Har ikke gjort så mye med bilen siden jeg fikk den, men har fjernet de sølv-greiene som var påklistret interiøret. Mye penere orginalt Anyway, her er bildene; Tips og kommentarer mottas gjerne (samtidig som jeg lurer på hvorfor noen av bildene ble utrolig mye større enn de andre...hvertfall på min skjerm....alle bildene er lagt ut i 1024px bredde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå