E46Hazey Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Montert rk5 girkule fra UUC Nytt speil UUC shortshifter+DSSR ikke montert enda Mer speil
fre Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Skeptisk til svarte nyrer gitt.. ser ut som et hull bare.. Ellers, TOPP bil! Hva med Clubsport eller AC Schnitzer lepper i fangeren?
E46Hazey Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Tviler på det, skal få slengt på m3 speilene. Dette er go ikke show. Ser litt rart ut med de svarte nyrene, men jeg synes den ser mye sintere ut?
fre Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Tviler på det, skal få slengt på m3 speilene.Dette er go ikke show. Ser litt rart ut med de svarte nyrene, men jeg synes den ser mye sintere ut? ja ja, men disse leppene er ting små ting som gjør MYE. Mener jeg. Men smak og behag. Tror det hadde blitt veldig tøft med lakkerte clubsport feks.. da ser det ut som de hører til fangeren.. pent! og skiller den litt ut fra alle de andre.. fin oppgradering til 1500kr..
P.I.B Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Fin bil. Så litt rart ut med svarte nyrer, men mulig det ser bedre ut i virkeligheten.
E46Hazey Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Tviler på det, skal få slengt på m3 speilene.Dette er go ikke show. Ser litt rart ut med de svarte nyrene, men jeg synes den ser mye sintere ut? ja ja, men disse leppene er ting små ting som gjør MYE. Mener jeg. Men smak og behag. Tror det hadde blitt veldig tøft med lakkerte clubsport feks.. da ser det ut som de hører til fangeren.. pent! og skiller den litt ut fra alle de andre.. fin oppgradering til 1500kr.. Har du ett bilde?
fre Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Tviler på det, skal få slengt på m3 speilene.Dette er go ikke show. Ser litt rart ut med de svarte nyrene, men jeg synes den ser mye sintere ut? ja ja, men disse leppene er ting små ting som gjør MYE. Mener jeg. Men smak og behag. Tror det hadde blitt veldig tøft med lakkerte clubsport feks.. da ser det ut som de hører til fangeren.. pent! og skiller den litt ut fra alle de andre.. fin oppgradering til 1500kr.. Har du ett bilde?
fre Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 hmm jeg ser ikke forskjellen hmmm... hehe er i hjørnene nede..
e39530dt Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 synes det ble kjempe sprekt med svarte nyrer jeg
B.E.E. Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Svarte nyerer, det evige spørsmål. Jeg har selv kjørt med svarte nyerer på mn E-36 det siste halve året, å begynner å bli rimlig lei. Bilen har to svarte hull i fronten, og har mistet mye av sin identitet/Bmws varemerke. Synes nyrene er finest i crome.
E46Hazey Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 crome nyrer ja, ingen tvil nei fy da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå