Ole-Fredrik Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 På den ene felgen min har det begynt å flasse av klarlakk Vil prøve å få gjort noe med dette siden felgene er bare 1 sesong gammel, og ser ellers strøken ut.... Noen som har erfaring med dette?? Og hva som kan kan gjøres selv? Eller noen i stavanger området som kan fikse slik? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Jeg vil annbefale halvblank klarlakk om du skal ha en "normal" felg, og vanlig klarlakk om du skal ha glitter og glans Men når det gjeldet hvor de gjør dette, så vet jeg ikke. Men de fleste lakkeringsverksteder gjør i allefall slikt, så du kan jo høre litt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Det finnes faktisk såkalt "touch-up-paint" (lakkstift) til felger fra BMW... original vare... "144 Felgensilber" er koden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå