|Andreas| Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Det der er nok stjålne biler. Har hørt litt om det der fra en fyr fra UAE. Tragisk egentlig. Som er blitt stjålet derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 haha sykt de leker seg i sandland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Han sa ikke noe om hvor de var stjålet hen, men sansynligvis der nede. De som stjeles herfra er vel for salg antar jeg. Ser for meg at det er mye kav å frakte bilen fra vest-europa bare for å trashe den der nede. Men det kan forsåvidt være 2. gangs stjålne biler (stjålet fra vest-europa, solgt i araberland og så stjålet på nytt). Edit: fant det han skrev til meg: No .. that is normal for Saoudi ppl "KSA" the most stupid ppl on the earth.. by the way most of these cars are already stolen from somewhere in their country This is in KSA.. they're crazy ppl.. I've really seen worse than this.. all of these guys die by terrible car accidents.... Dette var kommentarer da jeg spurte han litt om denne filmen: http://q8speed.com/links/download.php?file=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 hvis de ikke er stjålet, har de uansett ikke pengeproblemer disse araberne.. mange av de hvertfall.. lå breit rett fram nice, men det var så det eneste 760= vrak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksen Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 så sånn jalla jalla film fra den banen med en sånn bmw for litt siden.. bare der kommer han for breit og treffer en turbaner og spitter han i 2 :S syke syke turbanere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå