Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Huff, kjipt med motorbrann. Du får skaffe deg pulverapp. å ha i bilen når du får den på veien igjen (enda større mulighet for motorbrann med turbo) :wink: .

Meget pen BMW, lykke til vidre :D .

Skrevet

Takker :lol: Er det noen som vet om det går og bruke stempler fra noen andre bmw som tåler mer en de som sitter der org.Når men dreier ned org,stempler skal man dreie så mye at de blir helt rette på toppen?Har sett noen som er helt rette på toppen og noen som har litt grop på toppen.

Skrevet
Huff, kjipt med motorbrann. Du får skaffe deg pulverapp. å ha i bilen når du får den på veien igjen (enda større mulighet for motorbrann med turbo) :wink: .

Meget pen BMW, lykke til vidre :D .

Nå blir det brannslukker ja :shock: Det er helt sikkert.

Skrevet

om du skal ha brannslukker så ikke kjøp pulver hvertfall..

skum og CO2 apparater er minst like bra, men ødelegger ikke noe av det du bruker det på. I motsetning til pulver, for noe griseri det er..

Skrevet

du har forresten muligens den eneste e30'n i landet som faktisk kler gts stylinga.. jeg hater egentli den, men på din bil så var det faktisk litt kult.. fatter ikke helt hvorfor men.. fargevalg kanskje :-k

lykke til med bilen hvertfall.. 8)

Skrevet

Såg forresten på pure-pf forumet at visst du dreier ned 88 stempler til de blir helt rette lander du på ca. 8.0 i komp, gjør du det samme med 87 og tidligere lander du på ca. 8.1 i komp. Dette på M20B25 stempel seff..

Skrevet
Såg forresten på pure-pf forumet at visst du dreier ned 88 stempler til de blir helt rette lander du på ca. 8.0 i komp, gjør du det samme med 87 og tidligere lander du på ca. 8.1 i komp. Dette på M20B25 stempel seff..

Ok men hvis jeg deier ned så mye kan de smelte i midten på 86 mod da.men med 88+ så trenger jeg ikke og dreie dem helt flate har jeg forstått.Jeg har noe i sikte :) m20b25 stempler fra 88 som er dreide og polerte, frest til ventiler?med m50 råder og nye ringer. de er ikke brukt etter det,jeg får dem for 5000kr er det en bra pris.

Skrevet

Ok men hvis jeg deier ned så mye kan de smelte i midten på 86 mod da.men med 88+ så trenger jeg ikke og dreie dem helt flate har jeg forstått.Jeg har noe i sikte :) m20b25 stempler fra 88 som er dreide og polerte, frest til ventiler?med m50 råder og nye ringer. de er ikke brukt etter det,jeg får dem for 5000kr er det en bra pris.

vel med tanke på at noen selger smidde til rundt 8lapper nye for 6stk. så synes jeg det er dyrt for orginale stempler, maskinerte eller ikke..

Skrevet

Kjøp en 2.7 veiv,stempler fra 88+,så har du 2.7ltr med 7.97:1 i komp perfekt for turbo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...