Per Christian Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Samme skjedde meg på en bensinstasjon! Brann i motoren , og det var en bensinslange som sprakk! Slukket det med 1.5l me Cola hehe =p Haha det er bra Jeg brukte 2 stk pulver apparater og vannslange fra huset jeg stoppet ved.Og da jeg hadde slukket brannen så kom brannvesenet Jeg synes det er litt rar løsning og la bensin slangen gå rett over dynamoen.
Ivanrogov Skrevet November 27, 2006 Skrevet November 27, 2006 Har lagret alle bildene av bilen din;) GTS Stylinga ser bra ut på bilen din. Har det på min også, men liker din bedre. Fargen er veldig clean og pen. Veldig pen bil
Per Christian Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Har lagret alle bildene av bilen din;) GTS Stylinga ser bra ut på bilen din. Har det på min også, men liker din bedre. Fargen er veldig clean og pen. Veldig pen bil Hehe ja jeg synes fargen passer bra,men den er finere i live, den ligner litt på den bola m3 som har stått på gatebil,tror det var helge vik sin.
speedtouch Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 ey,, såg ut som en fin bil du hadde ja men lurer på hvilken turbo du har kjøpt, og hva ladetrykk du vil kjøre med?
Per Christian Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 ey,, såg ut som en fin bil du hadde ja men lurer på hvilken turbo du har kjøpt, og hva ladetrykk du vil kjøre med? Turboen er en kkk28/29 turbo trykk er jeg litt usikker på enda.
Per Christian Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Skrevet Desember 12, 2006 Da kommer det en update endelig Jeg har fått meg nye stempler og fått lakkert endel ting,her kommer det bilder. nye stempler på rådene Kremt Her kommer det en preview av åssen motoren kommer til og bli Jeg henta meg nye dempere bak i dag også Apex http://i107.photobucket.com/albums/m299/pck_photo/DSC00076.jpg Jeg vurderer og kjøpe ny front fanger ass,denne har fått gjennom gå! Jeg har også bestilt veiv lager,råde lager,stempelringer,og paknings sett+mls pakning og arp bolter litt usikker på om det gikk igjennom med mls og arp men det vil tiden vise
Per Christian Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 jaa kansje på tide med en update hehe jeg bare slenger ut bilder jeg ... Litt deler... Det er bare og skrive her... har vært dårligt med det nå hehe
Per Christian Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 ser godt ser godt går bra dette! jaa håper det... skal bli ferdig til sommer
G-A Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Dette ser bra ut.. likte fargen din sinnsyykt godt.. mørk rød(plommerød) er en fin farge..
Ta2 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Dette var jo nesten morsomt! Ser ut til at du har tilnærmet samme farge som meg. Flere bilder ligger her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Ta2&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Ellers ser det også ut til at du har samme felgene som jeg har på sommerdekkene til vinterbilen! (Mine er i originalfarge) Bor i Rælingen, like ved Lillestrøm, så det er faktisk en god mulighet for at vi på et eller annet tidspunkt har møttes. Skal se etter bilen din når du blir klar. Tony
oddis Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Blir bra dette! Men jeg mener jeg leste et sted, mulig det var i Gatebil bladet at du skulle bruke smidde stempler? Men nå er jo Gatebil bladet også norges verste skrivefeil blad også
Per Christian Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Blir bra dette! Men jeg mener jeg leste et sted, mulig det var i Gatebil bladet at du skulle bruke smidde stempler? Men nå er jo Gatebil bladet også norges verste skrivefeil blad også hehe ja det var gatebil.... ja det står masse feil der....jeg bruker stempler fra 318is jeg... ja det er masse feil der...
Per Christian Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Dette var jo nesten morsomt!Ser ut til at du har tilnærmet samme farge som meg. Flere bilder ligger her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Ta2&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Ellers ser det også ut til at du har samme felgene som jeg har på sommerdekkene til vinterbilen! (Mine er i originalfarge) Bor i Rælingen, like ved Lillestrøm, så det er faktisk en god mulighet for at vi på et eller annet tidspunkt har møttes. Skal se etter bilen din når du blir klar. Tony hehhe konge.... likte bilen din.. vi må møtes da når jeg får bilen på veien..kan ikke si jeg har sett den før men.. hatt den lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå