Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Samme skjedde meg på en bensinstasjon! Brann i motoren , og det var en bensinslange som sprakk! Slukket det med 1.5l me Cola hehe =p

Haha det er bra :D Jeg brukte 2 stk pulver apparater og vannslange fra huset jeg stoppet ved.Og da jeg hadde slukket brannen så kom brannvesenet :shock: Jeg synes det er litt rar løsning og la bensin slangen gå rett over dynamoen. :roll:

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har lagret alle bildene av bilen din;) GTS Stylinga ser bra ut på bilen din. Har det på min også, men liker din bedre. Fargen er veldig clean og pen. Veldig pen bil :)

Hehe ja jeg synes fargen passer bra,men den er finere i live, den ligner litt på den bola m3 som har stått på gatebil,tror det var helge vik sin.

• 2 weeks later...
Skrevet

Da kommer det en update endelig :)

Jeg har fått meg nye stempler og fått lakkert endel ting,her kommer det bilder. :D

nye stempler på rådene

DSC00030.jpg

DSC00028.jpg

DSC00007.jpg

DSC00027.jpg

DSC00003.jpg

DSC00023.jpg

DSC00067.jpg

DSC00069.jpg

DSC00070.jpg

DSC00041.jpg

DSC00042.jpg

Kremt :oops:

DSC00066.jpg

DSC00068.jpg

Her kommer det en preview av åssen motoren kommer til og bli :shock:

DSC00033.jpg

DSC00034.jpg

DSC00032.jpg

Jeg henta meg nye dempere bak i dag også Apex

DSC00077.jpg

http://i107.photobucket.com/albums/m299/pck_photo/DSC00076.jpg

DSC00074.jpg

Jeg vurderer og kjøpe ny front fanger ass,denne har fått gjennom gå! :shock:

DSC00072.jpg

DSC00073.jpg

Jeg har også bestilt veiv lager,råde lager,stempelringer,og paknings sett+mls pakning og arp bolter litt usikker på om det gikk igjennom med mls og arp men det vil tiden vise

• 2 months later...
Skrevet

Dette var jo nesten morsomt!

Ser ut til at du har tilnærmet samme farge som meg.

S3010009_001.sized.jpg

Flere bilder ligger her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Ta2&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Ellers ser det også ut til at du har samme felgene som jeg har på sommerdekkene til vinterbilen! (Mine er i originalfarge)

Bor i Rælingen, like ved Lillestrøm, så det er faktisk en god mulighet for at vi på et eller annet tidspunkt har møttes. Skal se etter bilen din når du blir klar. :)

Tony

Skrevet

Blir bra dette! Men jeg mener jeg leste et sted, mulig det var i Gatebil bladet at du skulle bruke smidde stempler? Men nå er jo Gatebil bladet også norges verste skrivefeil blad også :P

Skrevet
Blir bra dette! Men jeg mener jeg leste et sted, mulig det var i Gatebil bladet at du skulle bruke smidde stempler? Men nå er jo Gatebil bladet også norges verste skrivefeil blad også :P

hehe ja det var gatebil.... ja det står masse feil der....jeg bruker stempler fra 318is jeg... ja det er masse feil der... :?

Skrevet
Dette var jo nesten morsomt!

Ser ut til at du har tilnærmet samme farge som meg.

S3010009_001.sized.jpg

Flere bilder ligger her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Ta2&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Ellers ser det også ut til at du har samme felgene som jeg har på sommerdekkene til vinterbilen! (Mine er i originalfarge)

Bor i Rælingen, like ved Lillestrøm, så det er faktisk en god mulighet for at vi på et eller annet tidspunkt har møttes. Skal se etter bilen din når du blir klar. :)

Tony

hehhe konge.... likte bilen din.. vi må møtes da når jeg får bilen på veien..kan ikke si jeg har sett den før men.. hatt den lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...