mortena Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Fikk tatt noen bilder etter innkjøp av nye hjul og høstpolishen. Bilen skal forøvrig selges nå, om noen er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Selges til fordel for....? Fine vinterfelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Selges til fordel for E91 320 i M-tech. Dette er nok ikke vinterhjula..hehe.. Skulle gjerne vært det! Har orginale 17" med 225/44 -17 til vinterbruk. kommer en annonse på finn med mange fler bilder til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Ble pent Men likte de Hartge replica felgene du hadde bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Fine bilder av Touringen din. Ser du har fått det nye skiltet på den. Jeg må si at jeg var meget skuffet første gang jeg så de, og har kritisert de her flere ganger. Men etterhvert som jeg ser de oftere i RL, må jeg si jeg liker de bedre og bedre . Syns det blå feltet med flagget er veldig fint, men kunne vært litt "kraftigere" tall og bokstaver . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Fin touring Åssen motor sitter i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Pent, men enig med BalleKnalle. > Hartge replica felgene passet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Forsåvidt enig med dere der... Men CH felgene er jo grommepå din bil! Har nok noe med fargen å gjøre... Det er uansett mye bedre åkjøre rundt på ekte vare som tåler en støyt, enn dårlige og svinetunge replicafelger... Men nå selger jeg bilen, så det blir opp til nye eier om vedkommende liker dette eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Pen familiebil ja Er det en 316 (1, ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Meget pent! BBS CH er alltid en slager på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Siden det ikke står noe, er det kanskje 316, evt 318? Model og slikt da? Skulle vært noen bilder fra fronten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 ...Det er uansett mye bedre åkjøre rundt på ekte vare som tåler en støyt, enn dårlige og svinetunge replicafelger... ... Hva mener du med det? Er de vesentlig tyngere enn andre 19-tommere mener du? Har ikke hatt noen kvalitestsmessige negative erfaringer med mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Forsåvidt enig med dere der...Men CH felgene er jo grommepå din bil! Har nok noe med fargen å gjøre... CH felgene er etter min menig mye penere enn CK. Men tror ikke en framtidig kjøper blir skuffet for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Hvilken prisklasse ender denne opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Siden det ikke står noe, er det kanskje 316, evt 318?Model og slikt da? Skulle vært noen bilder fra fronten av bilen Det er helt riktig. Det er en 316 i 1,8. Etter at jeg fikk unger og slikt har det gått jamt nedover med motorstørrelsen, gitt. Menmen, nå denne er solgt bli det E91 320 i M-tech. Mulig jeg er en julebukk, men jeg VIL ha bensinmotor, og jeg MÅ ha manuell kasse. Og ja, jeg har kjørt 320d. Her er forøvrig annonsen på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå