SteffenM2 Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Blir bra det her! Men en ting jeg lurer veldig på, hvorfor i alle dager bygger du på en firedørs?! hehe, vel er det ikke morsomt å se noen bygge på annet en couper også? jeg syntes faktisk det er en egen liten sjarm ved e36 sedan! Jo, du sier noe. Bilen din blir rå uansett, digger farge valget!
Testpiloten Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Heisann, Fikk du tak i ferdigbygd bur til bilen, i tilfelle hvor? Eller er det bygd på bestilling?
mossel Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Heisann,Fikk du tak i ferdigbygd bur til bilen, i tilfelle hvor? Eller er det bygd på bestilling? Hei Øyvind, Sorry for at jeg ikke har rukket å svare på PM. Buret er spesialbygd etter sedan. En som lager godkjente FIA bur tilpasset alle biler her nede. www.motorsportprodukter.no - Snakk med Jørn - Tlf 90064657 /35973507
sh0rty^ Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Det ser så jæskla bra ut bjørn! Rakk ikke oppom deg i går, kom oss ikke fra geilo før 7 i går så da ble det sent. Satse på å bli klar til 1 mai da
Testpiloten Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 No probs! Takk for opplysningen! Lykke til videre med prosjektet da. Å fortsett å oppdater! Mange som følger med, inkludert meg. Også får du komme deg til Våler i Mai så skal vi kjøre om kapp
The StigMeister Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Nydelig farge! Er ikke mange som har bygd turbo på en sedan nei Blir helt knall det her Thumb up ifra meg i nord
Nils Jørgen Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Gode greier! Fin farge selvfølgelig (veldig lik min) Blåe sedaner skal man ikke kimse av...
plumbo79 Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Det er flere bimmerfriker her oppe i bygda skjønner jeg vi er jo nesten naboer fant jeg ut.
mossel Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Oppdatering, Its Alive! :whoa: Oppstart i dag, alt gikk knirkefritt. Plukket vekk et par barnesykdommer, og bilen skal prøvekjøres i løpet av helga!
mossel Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Ute å lufta den i dag, tok noen bilder. Det som gjenstår nå er jo en skikkelig mapp (mappet jo i fjor men må gjøres på nytt nå med annen bensintrykksreg., nytt insug og nytt spjell). Må også feste noen plater for å holde alt elektrisk oppe under dashen.
Aizman Skrevet Mai 24, 2008 Skrevet Mai 24, 2008 Sinnsykt pen bil, peneste sedan E36 jeg har sett værtfall. MEN; synes du skulle beholdt original instrumentering o.s.v ! Er man så heldig å velge å kjøre bmw som har så fin innredning/dashbord og instrumentering så bør man bruke dette. Blir litt sånn Rally feeling over instrumentene samt rattet :/ Ellers er jo bilen helt rå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå