Gå til innhold

SOLGT - E36 Banebil - 558rwhp/635rwnm

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor 2 innsugskammer? Hvorfor ikke bare få slipt om de orginale kammene du har?

Godt spørsmål, har bare ikke hørt noen mange som har gjort det. Og de få som gjør det sier det koster nesten mer en ny kam?

Men er det noen som vet om personer/verksteder som gjør dette på Østlandet? Kunne vært intressant å høre på pris!

Det koster litt mer ja, rundt regner 4000kr mer.. Da er begge kamaskler slipt om. på M50 kan du også justere kammene litt.. så det blir bra :wink:

Jeg fikk slipt om kammene mine hos KMcams i østfold.

• Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg fikk ikke under 1.2 med 44mm tial`en min som viste seg å være 42mm eller hva den nå var. Og 1.2 på min var 700 hk. Seg ville ha muligheten til å få den ned mer en det hvertfall. Så skal bli gøy å se med en "38mm" på din.

Motoren min står 99% klar for bremsing den. Mls på motoren min den gangen her ja.

Ja staga er solgt.

Skrevet
Hvorfor 2 innsugskammer? Hvorfor ikke bare få slipt om de orginale kammene du har?

Godt spørsmål, har bare ikke hørt noen mange som har gjort det. Og de få som gjør det sier det koster nesten mer en ny kam?

Men er det noen som vet om personer/verksteder som gjør dette på Østlandet? Kunne vært intressant å høre på pris!

Det koster litt mer ja, rundt regner 4000kr mer.. Da er begge kamaskler slipt om. på M50 kan du også justere kammene litt.. så det blir bra :wink:

Jeg fikk slipt om kammene mine hos KMcams i østfold.

Da kjøper jeg heller nye 280graders kammer fra PPF, men takk for tipset! :)

Skrevet
Jeg fikk ikke under 1.2 med 44mm tial`en min som viste seg å være 42mm eller hva den nå var. Og 1.2 på min var 700 hk. Seg ville ha muligheten til å få den ned mer en det hvertfall. Så skal bli gøy å se med en "38mm" på din.

Motoren min står 99% klar for bremsing den. Mls på motoren min den gangen her ja.

Ja staga er solgt.

Kanskje jeg burde vurdere en større da, og gjerne det før jeg sveiser grenrøret ferdig! Takker for tipset.

Det blir morro å høre tall på motoren din i år, håper påen sms når du får endelige tall!

Får finne noen stag i statene da!

Skrevet
råå bil! :twisted:

det blir trangt med downpipen, og sist men ikke minst varmt til lakk og toppdeksel :shock:

Takker for hyggelige tilbakemeldinger folkens.

Ja, der blir det trangt og valdig varmt. Hele downpipen burde få noe coating (varmebestandig) og bandasje. Det kan godt hende at f.eks dempertårnet burde få sånn sølvteip også, som absorberer varme.

Gleder meg stort til mapping i April!

PS. Fortsatt ute etter M50B25 innsugskam, dette begynner å haste! Ta kontakt umiddelbart om dere vet om noen som kan ha!

• 3 weeks later...
Skrevet

Jobber litt om dagen med å få plassert fuelcell sjikkelig og bensinpumper/filter.

Plukket også ned hele bakstillingen her om dagen, der skal det bli endel aluminiumsforinger og forsterkninger.

Har også blitt handlet inn følgende:

* K-Sport hydraulisk håndbrekk

* K-Sport camber/caster justerings topplager

* K-Sport topplager bak

* K-Sport camber justerbart stag bak

* 6aluminiums foringer til bakstilling/diff og 1x Delrin (for "litt" bevegelse). De resterende foringene i bakstilling blir powerflex eller orginalt.

* Turner Motorsport 30mm stabstag foran

* Turner Motorsport 24mm stabstag bak

* Motor og girkasse feste i aluminium

* Forsterkninger i bakstilling fra m3

Kommer flere bilder etterhvert, bare et par fra bensinsystemet nå :)

q0vco2f8vjst8kmeh7oa.jpg

12dtyveo00602uixpios.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...