mossel Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Her kommer litt mer fra Geiteryggen, slang sammen en liten film! Håper dette kan gi mersmak og pågangsmot til dere som står i kalde garasjer og skrur som helter nå! http://www.overladning.net/Mossel325tic.avi
Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Så ut som du likte deg der ute på banen:) Bra film
Spiritus Sancti Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Fysj! Bilen din er både treig og stygg! Du burde selge den til meg:D
Sigbjørn Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Ja nå fikk jeg inspirasjon til å fortsette med bilen ja;)
andreee Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 hva kjøring er det der , vis nå va du kan ivertfall =)
bård Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Hvorfor får jeg bare musikk i winamp når jeg kjører filmen? noen som har peil?
Mauro Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Hvorfor får jeg bare musikk i winamp når jeg kjører filmen? noen som har peil? Pga du ikke har riktig codec. Gå til google.com, søk etter vlc. Last ned vlc player. Mye bedre å se filmer i. Kjører det meste av formater. Winamp = musikk - I mine øyne
mossel Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 hva kjøring er det der , vis nå va du kan ivertfall =) Dette er en liten testbane som NAF bruker. Det var satt opp kjegler, men å kjøre slalom ble litt kjedelig i lengden. For min del ble denne dagen for å sjekke at motoren fungerte 100% og at temperaturer/oljetrykk/turbotrykk/clutch også fungerte bra under litt påkjenning.
Frode_E30 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Meget pen e36 Men den kjøringa, har du null kontroll eller ser det bare sånn ut?
316 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Fin bil og alt det der, men hvorfor kjører du som ei fi##e? Det finnes jo andre ting å gjøre enn å burne ukontrollerte donuts...
-Sammy Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Pen bil ! Og grommt motorbygg! Du lever drømmen min PS: sideblinkersene dine er feil vei / omvendt, bytt venstre til høyre og motsatt Synes det var pene piruetter på banen jeg! skjønner virkelig ikke hva folk syter etter.. Stå på!
mossel Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Fin bil og alt det der, men hvorfor kjører du som ei fi##e? Det finnes jo andre ting å gjøre enn å burne ukontrollerte donuts... haha, surrehuer altså. Det er desverre ikke stort annet å gjøre på denne banen en å spinne eller kjøre slalom nei. Og da vet jeg hva jeg velger. Og hva i jøssenam gjør at dere mener at dette er ukontrollert? Er en forholdsvis stor avsperret plass som det blir dratt noen donuts?
vetu03 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Rått bygg... Å sinnsykt feit lyd i den bilen din.
e36-is Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 ikke for å mase, men har du gidda å sagt hvor du kjøpte det oljekjølerkitet du har? så bra ut det motorrommet ditt forresten
mossel Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 ikke for å mase, men har du gidda å sagt hvor du kjøpte det oljekjølerkitet du har? så bra ut det motorrommet ditt forresten Kjøpt av Victory Production Design i USA. Samme som selges her: http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå